تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 14:25
169 بازدید
کد خبر : 170801

عکس همسران بازیکنان استقلال | استایل همسر روزبه چشمی و مهرداد محمدی در آزادی

عکس همسران بازیکنان استقلال | استایل همسر روزبه چشمی و مهرداد محمدی در آزادی

شب گذشته آبی پوشان پایتخت به مصاف شمس ‌آذر رفته و موفق به پیروزی شدند و همسر روزبه چشمی و مهرداد محمدی نیز در ورزشگاه حضور داشتند. در ادامه عکس همسران بازیکنان استقلال را در پرشین وی مشاهده کنید. عکس همسران بازیکنان استقلال تیم استقلال امشب از هفته بیست دوم رقابت‌ های لیگ برتر با

شب گذشته آبی پوشان پایتخت به مصاف شمس ‌آذر رفته و موفق به پیروزی شدند و همسر روزبه چشمی و مهرداد محمدی نیز در ورزشگاه حضور داشتند. در ادامه عکس همسران بازیکنان استقلال را در پرشین وی مشاهده کنید.

عکس همسران بازیکنان استقلال

تیم استقلال امشب از هفته بیست دوم رقابت‌ های لیگ برتر با حضور هوادارانش در مصاف با شمس ‌آذر به برتری رسید تا آبی‌ ها در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل هم چنان صدرنشین جدول باشند.

حساسیت لیگ انقدر برای تیم نکونام بالا رفته که اقوام بازیکنان استقلال نیز این هفته‌ ها برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آزادی می‌روند.

همسر روزبه چشمی و همسر مهرداد محمدی نیز امشب در بین تماشاگران استقلال حضور داشتند و برای حمایت از آبی‌ ها به ورزشگاه آزادی رفته بودند.

عکس همسران بازیکنان استقلالهمسر روزبه چشمی و مهرداد محمدی

پیروزی شیرین آبی پوشان

استقلال در شرایطی موفق شد برابر شمس آذر به پیروزی دست پیدا کند که آبی پوشان در دقایق پایانی غافلگیر شده و دروازه آنها دو مرتبه باز شد. این اتفاقات منجر به رقم خوردن دقایق پر استرس برای بازیکنان و هواداران این تیم شد.

در شرایطی که بحث اهمیت تفاضل گل برای تعیین قهرمان لیگ مورد توجه رسانه‌ ها و دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس قرار گرفته که برتری سه بر صفر آبی پوشان باعث شد تا آنها وضعیت بسیار خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کرده و در زمینه اختلاف تفاضل گل از سرخ پوشان نیز فاصله بگیرند.

اما دو گل غیرمنتظره‌ ای که استقلال دریافت کرد، باعث شد تا تفاضل آنها با پرسپولیس برابر شود، علاوه بر این هواداران استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی با استرس از دست رفتن پیروزی شیرین و احتمال رقم خوردن نتیجه تساوی بازی را دنبال می‌ کردند، اما به هر صورت شاگردان نکونام موفق شدند که برتری به دست آمده را حفظ کرده و سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

عکس همسران بازیکنان استقلال

خسرو حیدری و امید ابراهیمی هر دو بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران بودند و این دو ورزشکار با جناق می باشند. در ادامه تصویری از همسرانشان را با هم می بینیم.

عکس همسران بازیکنان استقلالخسرو حیدری و امید ابراهیمی

گفتنی است همسران دو بازیکن استقلال در بازی امشب این تیم مقال شمس‌آذر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

ورزش سه , خبر ورزشی

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn