تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 13:41
32 بازدید
کد خبر : 222137

تخریب رژیم صهیونیستی در غزه؛ ۵ برابر بمب‌های اتمی هیروشیما

تخریب رژیم صهیونیستی در غزه؛ ۵ برابر بمب‌های اتمی هیروشیما

ارتش رژیم صهیونیستی ۷۹ هزار تن مواد منفجره در نوار غزه با وسعت ۳۶۰ کیلومتر مربع استفاده کرده که به طور میانگین برای هر کیلومتر مربع تقریباً ۲۲۰ هزار کیلوگرم مواد منفجره شلیک و پرتاب شده است. این مقدار عظیم مواد منفجره‌ای که رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ بر روی نوار غزه فرو ریخته،

تخریب رژیم صهیونیستی در غزه؛ 5  برابر بمب‌های اتمی هیروشیما

ارتش رژیم صهیونیستی ۷۹ هزار تن مواد منفجره در نوار غزه با وسعت ۳۶۰ کیلومتر مربع استفاده کرده که به طور میانگین برای هر کیلومتر مربع تقریباً ۲۲۰ هزار کیلوگرم مواد منفجره شلیک و پرتاب شده است. این مقدار عظیم مواد منفجره‌ای که رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ بر روی نوار غزه فرو ریخته، تقریباً پنج برابر بمب هسته ای است که در طول جنگ جهانی دوم در ۶ اوت ۱۹۴۵ بر روی هیروشیمای ژاپن پرتاب شد.

این حجم عظیم از مواد منفجره در سراسر نوار غزه ویرانی‌های گسترده‌ای را به بار آورده است به گونه‌ای که رژیم صهیونیستی ۱۹۴ مقر دولتی، ۱۱۰ مدرسه و دانشگاه را به طور کامل ویران کرده است و ۳۲۱ مدرسه و دانشگاه نیز به طور جزئی آسیب دیده اند و ۲۰۹ مسجد و ۳ کلیسا نیز به میزان زیادی تخریب شده اند و در مجموع ۱۵۰ هزار واحد مسکونی به طور کامل ویران شده است و ۲۰۰ هزار خانه هم به شکل جزئی آسیب دیده‌اند ضمن آنکه ۸۰ هزار واحد مسکونی نیز به هیچ وجه قابل سکونت نخواهند بود.

اسرائیل همچنین ۳۳ بیمارستان و ۶۴ مرکز بهداشتی را از کار انداخته و ۱۶۰ موسسه بهداشتی و ۱۳۱ آمبولانس را نیز هدف قرار داده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn