تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 23:30
30 بازدید
کد خبر : 222724

کلوب| ورژن اسپانیایی ماتزاری در پرسپولیس

در این مدت نام های زیادی برای نیمکت سرخپوشان مطرح بود؛ از والتر ماتزاری گرفته تا دراگان اسکوچیچ و حتی در فضای مجازی عده ای مدعی شدند که کیکه ستین و ژاوی گزینه های نهایی سرمربیگری پرسپولیس هستند و احتمالا یکی از این دو سرمربی سرخ ها خواهند بود! اتفاقی که معلوم بود نمی افتد

در این مدت نام های زیادی برای نیمکت سرخپوشان مطرح بود؛ از والتر ماتزاری گرفته تا دراگان اسکوچیچ و حتی در فضای مجازی عده ای مدعی شدند که کیکه ستین و ژاوی گزینه های نهایی سرمربیگری پرسپولیس هستند و احتمالا یکی از این دو سرمربی سرخ ها خواهند بود! اتفاقی که معلوم بود نمی افتد و خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی این سمت مهم را عهده دار شد. با نگاهی مختصر به کارنامه گاریدو می توان گفت که او ورژن اسپانیایی ماتزاری است و کارنامه پرنوسانی داشته است.

البته ناکامی گاریدو نسبت به ماتزاری بیشتر بوده و این خودش یک نکته نگران کننده محسوب می شود. با این حال نقطه مثبت کارنامه وی آشنایی با فوتبال آسیا و تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با العین است؛ بدون شک هر اتفاقی (چه مثبت، چه منفی) برای پرسپولیس رخ دهد مسئول اصلی آن مدیریت باشگاه پرسپولیس است و مدیران باشگاه در صورت کسب نتایج ضعیف، باید انتظار نارضایتی هواداران را در طول فصل داشته باشند و مسئولیت این انتخاب را گردن بگیرند.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn