تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 20:17
41 بازدید
کد خبر : 223616

تمامی ورزشگاه‌های لیگ برتر باید برای برگزاری مسابقات زیر ساخت‌های لازم را داشته باشند | اخبار ورزشی

تمامی ورزشگاه‌های لیگ برتر باید برای برگزاری مسابقات زیر ساخت‌های لازم را داشته باشند | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جلسه الزامات ورزشگاه‌های فوتبال برای برگزاری رقابت‌های فصل بیست و چهارم لیگ برتر امروز دوشنبه ۴ تیر در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج و هدایت ممبینی رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد. تاج در این جلسه اظهار داشت: هر ورزشگاهی که با اشکالی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جلسه الزامات ورزشگاه‌های فوتبال برای برگزاری رقابت‌های فصل بیست و چهارم لیگ برتر امروز دوشنبه ۴ تیر در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج و هدایت ممبینی رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

تاج در این جلسه اظهار داشت: هر ورزشگاهی که با اشکالی رو به رو است باید زیر ساخت‌های مربوط به آن اصلاح شود و به مسئولان آن باشگاه اعلام شود که چه الزاماتی باید اصلاح شود.

هدایت ممبینی بر لزوم حضور عوامل اجرایی سیستم کمک داور ویدئویی VAR تاکید و اعلام کرد: به نظرم همزمان با رفع نواقصی در ورزشگاه‌ها عوامل اجرایی سیستم کمک داور ویدئویی هم حضور داشته باشند تا در طول جریان مسابقات به مشکل بر نخورند. ورزشگاه‌های آزادی تهران و نقش جهان اصفهان تنها ورزشگاه‌هایی هستند که تاکنون بازی‌ها را با VAR در آن برگزار کرده‌ایم.

داوود رفعتی نیز در این جلسه افزود: اشکالات ورزشگاه‌ها را در تاریخ ۲۴ خرداد به استان‌ها ارسال کرده‌ایم و برنامه زمان بندی برای بازدید میدانی از ورزشگاه‌ها هم تعیین کردم که در تاریخ ۶ تیر دو ورزشگاه تختی انزلی و شهید وطنی قائمشهر بازدید می‌شوند. و طبق لیست بندی که انجام شده هر کدام از ورزشگاه‌ها را افراد تعیین شده بازدید خواهند کرد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn