تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 0:42
45 بازدید
کد خبر : 230825

اقدام عجیب جواد خیابانی در دقایق پایانی آلمان – اسپانیا

اقدام عجیب جواد خیابانی در دقایق پایانی آلمان – اسپانیا

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی میان اسپانیا و آلمان با نتیجه دو بر یک به سود اسپانیا در پایان ۱۲۰ دقیقه به پایان رسید. به گزارش ورزش سه، این بازی نفسگیر با گزارش جواد خیابانی به طور زنده پخش می‌شد. وقتی اسپانیا به گل دوم رسید

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی میان اسپانیا و آلمان با نتیجه دو بر یک به سود اسپانیا در پایان ۱۲۰ دقیقه به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه، این بازی نفسگیر با گزارش جواد خیابانی به طور زنده پخش می‌شد. وقتی اسپانیا به گل دوم رسید و سه دقیقه وقت‌های اضافه هم به پایان رسیده بود، خیابانی سوت داور به منظور خطا برای اسپانیا را به معنای پایان بازی قلمداد کرد و درحالی که شبکه سه صحنه‌های آهسته را نشان می‌داد از بینندگان خداحافظی کرد.

وقتی بازیکنان اسپانیا بازی را به جریان انداختند، پس از سکوت چندثانیه‌ای، خیابانی پشت میکروفون برگشت و با تعجب گفت که همه چیز در استادیوم به هم ریخته و بازی ادامه دارد!

جالب اینکه پس از آن صحنه آلمان ضدحمله خطرناکی زد که آنتونی تیلور پس از خطای کارواخال، مدافع اسپانیا را نیز اخراج کرد و ادامه نیز فرصت گلزنی برای آلمان وجود داشت.

۲۵۸ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn