تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 17:03
28 بازدید
کد خبر : 231634

فخری: المپیک یک مدال به شمشیربازی ایران بدهکار است/ پاکدامن: بهترین دوران مدیریت ورزش مربوط به هاشمی است

فخری: المپیک یک مدال به شمشیربازی ایران بدهکار است/ پاکدامن: بهترین دوران مدیریت ورزش مربوط به هاشمی است

در حضور وزیر ورزش و جوانان در اردو؛ سرمربی تیم ملی سابر ایران به وزیر ورزش و جوانان درخصوص شرایط آمادگی ملی‌پوشان گفت: احساس می کنم المپیک یک مدال به شمشیربازی بدهکار است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان فخری در خصوص وضعیت آمادگی ملی‌پوشان در دیدار وزیر وزرش و جوانان

در حضور وزیر ورزش و جوانان در اردو؛

فخری: المپیک یک مدال به شمشیربازی ایران بدهکار است  پاکدامن: بهترین دوران مدیریت ورزش مربوط به هاشمی است

سرمربی تیم ملی سابر ایران به وزیر ورزش و جوانان درخصوص شرایط آمادگی ملی‌پوشان گفت: احساس می کنم المپیک یک مدال به شمشیربازی بدهکار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان فخری در خصوص وضعیت آمادگی ملی‌پوشان در دیدار وزیر وزرش و جوانان از تیم ملی شمشیر بازی، گفت: تقریبا یک سال و نیم است که بچه ها در مسابقات سختی شرکت کردند و نتایج خوبی هم گرفتند. همین که تیم های بزرگی مثل ژاپن، چین و قزاقستان نتوانستند رنکینگ را بگیرند، نشان دهنده اهمیت بالای کاری است که بچه ها توانستند انجام دهند. این بچه ها تمرینات و برنامه های خوبی را در چند ماه گذشته داشتند که البته  بدون مربی بوده اند. خوشبختانه توانستیم خیلی سریع عمل کنیم و درحال حاضر در شرایط خوبی هستیم. احساس می کنم المپیک یک مدال به شمشیربازی بدهکار است. اینکه در طالع بچه ها چه نوشته شده را نمی دانم اما واقعا آن غرور کسب مدال حقشان است. در یک ساله گذشته نشان دادند که کسب مدال دور از دسترس نیست. در مسابقاتی که آقای پاکدامن مدال گرفت، با حضور تمام قهرمان های المپیک و جهان بود و توانست آنها را شکست دهد و مدال کسب کند. ان شالله که بتوانیم یک مدال ارزشمند و تاریخی برای این رشته به دست آوریم.

پورسلمان: حمایت ها ما را به کسب سهمیه المپیک رساند

همچنین در این دیدار علیرضا پورسلمان، رییس فدراسیون شمشیربازی ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان و معاون او گفت: در مدتی که در خدمت این دو بزرگوار بودیم از حمایت کامل برخوردار بودیم و توجه ویژه ای به شمشیربازی داشتند. تشکر می کنیم از این حسن نظر و این حمایت ها سرانجام ما را به کسب سهمیه رساند و ان شالله بتوانیم مدال کسب کنیم.

هاشمی: جامعه ورزش برای موفقیت در المپیک نیازمند همدلی است

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از جامعه ورزش و مردم برای حضور پرشور در انتخابات، گقت: جامعه ورزش در انتخابات حضور پررنگی داشت و همیشه در راستای مسئولیت و وظیفه ای که دارد عملکرد خوبی داشته است. به سهم خودم تبریک می گویم به رئیس جمهور منتخب ملت، آقای دکتر پزشکیان و برای او آرزوی موفقیت دارم. خداراشاکریم که شرایط ورزش کشور به گونه ای است که هم آرامش و هم همدلی را در آن شاهد هستیم. باتوجه به این که تیم های ورزشی ما در ۱۳ رشته در آستانه اعزام به به بازی های المپیک هستند، نیاز به همدلی روز به روز بیشتر می شود تا ان شالله در موفقیت آنها اثر گذار باشد.

پاکدامن: در این بیست سال حضورم در ورزش بهترین دوران برای هاشمی است

علی پاکدامن ملی پوش سابر ایران در دیدار با وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از حمایت های وزیر ورزش، گفت: ما همیشه از وزارت ورزش طلبکار بوده‌ایم و تنها دوره ای که ذهن ما آرام است، دوره شما است. در این بیست سالی که ورزش کردم، شما بهترین دوره وزارت بودید. ما همه کار کرده ایم. در سال ۲۰۱۶ با آقای فخری چهارم المپیک و  در جام جهانی اول شدیم. ایتالیا و مجارستان را شکست داده ایم و یک برند شده ایم در دنیا و تنها یک مدال المپیک در کارنامه خود کم دارم. امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn