تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 12:33
30 بازدید
کد خبر : 232616

جریمه ۴ میلیاردی یک جایگاه دار

جریمه ۴ میلیاردی یک جایگاه دار

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش صدای بورس، کیومرث حسن پور گفت: پرونده فروش ۲۷ هزار و ۹۵۲ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی میناب رسیدگی شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش صدای بورس، کیومرث حسن پور گفت: پرونده فروش ۲۷ هزار و ۹۵۲ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی میناب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حسن پور گفت: شعبه همچنین برای بهای مال از دست رفته ۱۴ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۴۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: ماموران اطلاعات سپاه پاسداران میناب این تخلف را با بررسی تراکنش‌های کارت سوخت، کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع:ایسنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn