تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1403 - 17:11
186 بازدید
کد خبر : 243019

اولین صحبت‌های لیموچی با لباس سپاهان

اولین صحبت‌های لیموچی با لباس سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، مهدی لیموچی پس از روزهای خبرساز پیرامون بحث حضورش در پرسپولیس یا سپاهان، در نهایت تصمیم گرفت راهی اصفهان شود و روز گذشته هم نخستین جلسه تمرینی خود زیر نظر ژوزه مورایس را انجام داد. این ملی‌پوش جوان که روزهای خوبی در آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت، روز گذشته با انگیزه

به گزارش “ورزش سه”، مهدی لیموچی پس از روزهای خبرساز پیرامون بحث حضورش در پرسپولیس یا سپاهان، در نهایت تصمیم گرفت راهی اصفهان شود و روز گذشته هم نخستین جلسه تمرینی خود زیر نظر ژوزه مورایس را انجام داد.

این ملی‌پوش جوان که روزهای خوبی در آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت، روز گذشته با انگیزه زیادی در کنار دیگر بازیکنان سپاهان کارش را انجام داد و صحبت کوتاهی هم با دوربین این باشگاه انجام داد.

مهدی لیموچی در گفت‌وگوی چند ثانیه‌ای با هواداران سپاهان عنوان کرد: «خیلی خوشحالم به تیم بزرگ سپاهان پیوستم. ان‌شاالله در کنار هم بهترین نتایج را رقم بزنیم. به امید قهرمانی سپاهان بزرگ و به امید دیدار. دوستتان دارم.»

لیموچی در فصل گذشته همراه با آلومینیوم تا نیمه نهایی جام حذفی پیش رفت ولی در نهایت فرصت فینالیست شدن و تقابل با سپاهان برای رسیدن به قهرمانی را به دست نیاورد، اما امیدوار است همراه با طلایی پوشان به این مهم برسد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn