تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 3:11
40 بازدید
کد خبر : 252813

خطر وحشتناک اجاره خانه به این افراد!

خطر وحشتناک اجاره خانه به این افراد!

بازدید:۳۶۸ وی با بیان اینکه کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند، افزود: از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند. وزیر اطلاعات با بیان اینکه کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند، افزود:

خطر وحشتناک اجاره خانه به این افراد! | صاحبان ملک بخوانند

بازدید:۳۶۸

وی با بیان اینکه کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند، افزود: از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند، افزود: از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به بیانیه اخیر وزارت اطلاعات درباره نبرد سنگین و خاموش با تروریست‌ها در ۵۰ روز گذشته گفت: با همراهی و همکاری هیات‌ها و مجموعه‌های تبلیغی، امنیتی و فرهنگی با هوشیاری مردم، موفق شدیم طی ۱۲ عملیات حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از اتباع غیرمجاز دستگیر و شناسایی شدند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: حدود ۱۲ نفر از این ۲۰ نفر، افراد عملیاتی بودند که برای انجام عملیات آمده بودند. ۲ نفر نیز از رهبران و امیران گروه‌های داعشی و تکفیری بودندکه وابسته به کشورهای غیرهمسایه بودند.

اجاره خانه ارزان در تهران

این منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب شرق تهران قرار گرفته است. می توان منطقه ۱۵ را از جمله مناطقی دانست که در سال های اخیر از نظر بافت شهری پیشرفت و رشد خوبی داشته است. طبق آمارگیری انجام شده در اوایل دهه ۹۰ این منطقه جمعیتی معادل ۶۳۸،۷۴۰ نفر دارد. این منطقه تقریبا دسترسی راحت و سریعی به نقاط مختلف تهران دارد. شهرک های مسکونی و تعدد فضا های سبز و بوستان ها نیز از امکانات این منطقه محسوب می شوند. از جمله محله های مهم در منطقه ۱۵ تهران می توان به افسریه، بیسیم، کیانشهر، شهرک مسعودیه و … اشاره کرد.
افسریه را می توان از محله های نسبتا قدیمی و البته نظامی نشین منطقه ۱۵ محسوب کرد. می توان گفت به دلیل وجود سازمان های نظامی در این منطقه، افسریه دارای امنیت بیشتری است. این منطقه در جنوب شرقی تهران واقع شده است که از قسمت غرب به بزرگراه بسیج، از شرق و شمال بهقصر فیروزه و جنوب به بلوار خاتم و شهرک والفجر محدود است.

بیسیم از دیگر مناطق جنوب تهران است. بیسیم را می توان از ارزان ترین مناطق تهران برای اجاره خانه محسوب کرد. شاید با خود فکر کنید که چرا نام این محله به نام بیسیم نامگذاری شده است؟ در سال های بسیار دور اولین دکل مخابراتی شهر تهران را در این منطقه نصب کرده اند که همین کار باعث شده است که این منطقه به نام بیسیم شناخته شود. این منطقه در سال های اخیر به عنوان مناطق شهری شناخته شده است و این موضوع به دلیل شلوغی شهر تهران و ازدحام جمعیت است. بیسیم از شمال به خیابان حصاری و محله طیب محدود می شود و همچنین از غرب به ۱۷ شهریور و از شرق به خیابان انور زاده و از جنوب به بزرگراه بعثت.

 

کیانشهر که شامل دو بخش شمالی و جنوبی است، یکی از ارزان ترین مناطق تهران برای اجاره خانه است. یکی از مترو های جنوب شهر تهران به نام متروی کیانشهر است. این منطقه محبوبیت خاصی دارد.

از دیگر محله های منطقه ۱۵ که به عنوان ارزان ترین مناطق تهران برای اجاره خانه شناخته می شود، شهرک مسعودیه است که بعد از انقلاب به عنوان یکی از مناطق مسکونی شناخته شده است.

اجاره خانه روزانه در تهران

منطقه ۱۶ از دیگر مناطقی است که از ارزان ترین مناطق تهران برای اجاره خانه شناخته شده است. بافت های مسکونی این منطقه اصولا قدیمی هستند و شامل محله های نازی آباد، یاخچی آباد، خزانه، علی آباد است. نازی آباد نسبت به دیگر محله های منطقه ۱۶، بافت شهری جدیدتری دارد. خزانه از محله های پرجمعیت این منطقه محسوب می شود. یاخچی آباد که در قسمت جنوب غربی منطقه ۱۶ قرار گرفته است و شامل محله های شهرک بعثت، وصال و چهارصد دستگاه است. علی آباد به عنوان یکی از محله های قدیمی منطقه ۱۶ شناخته شده است. بافت قدیمی و تراکم جمعیت بالایی دارد.

یکی از ارزان ترین مناطق تهران برای اجاره خانه، منطقه ۱۸ است. این منطقه در دهه اخیر پیشرفت های بسیاری داشته است. از جمله محله های این منطقه می توان به یافت آباد، کوی فردوس (که امروزه به نام شهرک فردوس شناخته می شود)، شهرک ولیعصر و شاد آباد اشاره کرد. یافت آباد از قدیمی ترین محله های این منطقه محسوب می شود. از مزایای این منطقه می توان دسترسی سریع و راحت آن به مرکز شهر را نام برد. در این منطقه که پیشرفت های بسیاری داشته است، بافت شهری پیشرفت شایان توجهی داشته است. شهرک فردوس از دیگر محله های منطقه ۱۸ است که بافتی سنتی دارد و تراکم جمعیت بالایی در این منطقه مشاهده می شود. شهرک ولیعصر از دیگر محله های منطقه ۱۸ است که به عنوان یکی از محله های مهم تجاری و اقتصادی شناخته می شود. شاد آباد از محله هایی است که دسترسی راحتی به تمامی نقاط شهری دارد. آلودگی هوا در این منطقه به نسبت بالاتر است.

 

منبع: خبر آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn