تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 11:26
20 بازدید
کد خبر : 253198

کاروانی پاک به پاریس فرستادیم | اخبار ورزشی

کاروانی پاک به پاریس فرستادیم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در گفتگویی اسکایپی درباره مأموریت‌های فدراسیون، آمادگی‌های پزشکی قهرمانان اعزامی و برنامه‌های پیش رو صحبت کرد. وی تأکید کرد که تمامی ورزشکاران پیش از اعزام، معاینات لازم را انجام داده و با سلامت کامل عازم این رقابت‌ها خواهند شد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در گفتگویی اسکایپی درباره مأموریت‌های فدراسیون، آمادگی‌های پزشکی قهرمانان اعزامی و برنامه‌های پیش رو صحبت کرد. وی تأکید کرد که تمامی ورزشکاران پیش از اعزام، معاینات لازم را انجام داده و با سلامت کامل عازم این رقابت‌ها خواهند شد.

نوروزی درباره مأموریت‌های اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی در روزهای عادی سال را گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی دو وظیفه اصلی دارد: پشتیبانی از ورزش و تأمین سلامت ورزشکاران. در طول سال، ورزشکارانی که دچار مصدومیت می‌شوند، به مراکز ما مراجعه می‌کنند و در صورت نیاز به عمل جراحی، این خدمات را از بیمارستان‌های طرف قرارداد دریافت می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم که ورزشکارانمان دچار مصدومیت نشوند و اگر مشکلی پیش آمد، بتوانند به راحتی و بدون دغدغه‌ای از خدمات درمانی بهره‌مند شوند. همچنین هزینه‌های درمانی که به شدت افزایش یافته‌اند، با مصوبات هیئت پیگیری شده و تا حد ممکن کاهش یافته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانانی که به پاریس فرستاده‌ایم، مشکلی از نظر سلامتی دارند یا خیر؟ گفت: مأموریت اصلی همکاران ما در دهکده المپیک، تأمین سلامت و ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران است. همه ورزشکاران قبل از اعزام معاینه شده‌اند و مشکل خاصی ندارند. ما تلاش می‌کنیم که در طول مسابقات نیز از نظر جسمانی در بهترین حالت باشند. همان‌طور که مقام عالی وزارت تأکید کرده‌اند، باید ورزشکاران پیش از شرکت در مسابقات معاینه‌های لازم را انجام دهند تا خدای‌ناکرده مشکلی پیش نیاید.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران اظهار کرد: امیدوارم که بتوانیم بهترین خدمات را به ورزشکاران عزیزمان ارائه دهیم و شاهد موفقیت آن‌ها در المپیک پاریس باشیم. آرزوی سلامتی و توفیق برای تمامی اعضای کاروان اعزامی ایران دارم.

 

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn