تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 14:38
20 بازدید
کد خبر : 256656

مهسا جاور و نوروزی راهی شانس مجدد شدند | افرا ورزش

مهسا جاور و نوروزی راهی شانس مجدد شدند | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، المپیک پاریس امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ دنبال شد و در رشته رویینگ زنان، مهسا جاور و زینب نوروزی در بخش دونفره مسابقه دادند. در دور مقدماتی رویینگ دونفره، و در گروه ۲ قایق ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی با زمان ۷:۳۹.۱۷ دقیقه به کار خود پایان داد

به گزارش افرا ورزش، المپیک پاریس امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ دنبال شد و در رشته رویینگ زنان، مهسا جاور و زینب نوروزی در بخش دونفره مسابقه دادند.

در دور مقدماتی رویینگ دونفره، و در گروه ۲ قایق ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی با زمان ۷:۳۹.۱۷ دقیقه به کار خود پایان داد و در میان ۵ قایق حاضر در این رقابت چهارم شد.

ایران در این رقابت از قایق ژاپن پیشی گرفت اما رومانی، آمریکا و پرو اول تا سوم شدند. بدین ترتیب این دو دختر زنجانی این فرصت را دارند که در رقابتی که دوشنبه ۸ مرداد برگزار می‌شود بخت خود را برای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی آزمایش کنند.

این در حالی است که فاطمه مجلل، دیگر نماینده رویینگ ایران در بخش یک نفره امروز در مسابقه شانس مجدد در گروه خود اول شد و به یک چهارم نهایی رسید و این هدف برای جاور و نوروزی نیز وجود دارد.

مهسا جاور امسال برای دومین بار در المپیک حاضر شده است اما زینب نوروزی برای نخستین بار در این رویداد بزرگ فرصت حضور را به دست آورده است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=97755

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn