تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 15:33
63 بازدید
کد خبر : 257965

درگیری پیج‌های کمپی با صفحات هواداری باشگاه/ زیلیکیچ باکیفیت است یا بی‌کیفیت؟

درگیری پیج‌های کمپی با صفحات هواداری باشگاه/ زیلیکیچ باکیفیت است یا بی‌کیفیت؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، آلمدین زیلیکیچ زمانی با استقلال قرارداد امضا کرد که نکونام هنوز به عنوان سرمربی فصل بعد معرفی نشده بود اما به گفته رسانه‌های نزدیک به سرمربی آبی‌ها، او در شرایطی راضی به ثبت قرارداد این بازیکن شد که باشگاه ۲ بازیکن خارجی مورد نظرش را جذب کنند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، آلمدین زیلیکیچ زمانی با استقلال قرارداد امضا کرد که نکونام هنوز به عنوان سرمربی فصل بعد معرفی نشده بود اما به گفته رسانه‌های نزدیک به سرمربی آبی‌ها، او در شرایطی راضی به ثبت قرارداد این بازیکن شد که باشگاه ۲ بازیکن خارجی مورد نظرش را جذب کنند.

زیلیکیچ بعد از ثبت قرارداد با استقلال روز گذشته برای اولین بار در تمرین استقلال شرکت کرد و در این بین اخبار ضد و نقیضی در مورد اولین حضور او در تمرینات منتشر شده است.

در بین صفحاتی که به پیج‌های کمپی معروف هستند و از طریق نزدیکان نکونام تغذیه می‌شوند و اخبار تیم را پوشش می‌دهند، اینطور عنوان شده که زیلیکیچ بسیار ضعیف عمل کرده تا جایی که حتی یکی از بازیکنان جوان او را دریبل نمایشی زده است اما صفحات نزدیک به باشگاه می‌گویند او روز اول تمرینش بود و اصلا پا به توپ نشده است که بخواهد نمایش ضعیفی از خودش نشان بدهد.

به نظر می‌رسد انتشار چنین اخباری قبل از اینکه کیفیت فنی یا عدم توانایی او را نشان بدهد، به اختلاف بین نکونام با مدیران باشگاه برسر جذب دو بازیکن بوسنیایی برمی‌گردد و مشخص نیست آیا آنها تحت فشار شدید انتقادها می‌توانند توانایی شان را نشان بدهند یا نه.

درگیری پیج های کمپی با صفحات هواداری باشگاه / زیلیکیچ با کیفیت است یا بی کیفیت؟

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn