تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1403 - 14:20
29 بازدید
کد خبر : 269520

کامبک رویایی ناهید کیانی برابر کیمیا علیزاده | افرا ورزش

کامبک رویایی ناهید کیانی برابر کیمیا علیزاده | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، در رقابت بزرگ و حساس ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در تکواندو زنان المپیک پاریس در دسته منهای ۵۷ کیلوگرم، برتری با کیانی بود. در آغاز رقابت وزن منهای ۵۷ کیلو زنان، امروز پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ناهید کیانی در مبارزه اول در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف کیمیا علیزاده

به گزارش افرا ورزش، در رقابت بزرگ و حساس ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در تکواندو زنان المپیک پاریس در دسته منهای ۵۷ کیلوگرم، برتری با کیانی بود.

در آغاز رقابت وزن منهای ۵۷ کیلو زنان، امروز پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ناهید کیانی در مبارزه اول در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف کیمیا علیزاده از بلغارستان رفت.

علیزاده پس از پناهندگی و سپس دریافت تابعیت بلغارستان در اوج آمادگی به المپیک آمده بود. وی امیدوار بود تا در سومین حضور المپیکی خود صاحب دومین مدال شود.

در رقابت امروز اما در راند اول برتری با کیمیا علیزاده بود اما در راند دوم، ناهید کیانی در آخرین ثانیه‌ها صاحب امتیاز شد و در حالی که در یک قدمی شکست بود، با برتری در این راند، کار را به راند سوم کشاند.

در سومین راند باز هم اوضاع به سود کیمیا علیزاده پیش رفت و او بود که امتیازات را دشت کرد. با این حال، ناهید کیانی شباهتی به کسی که در آستانه شکست است نداشت و مداوم در حال جنگیدن و تلاش بود.

این حس جنگاوری و امید، به شکلی معجزه‌آسا به کمک او آمد. در حالی که کیانی در فاصله هفت ثانیه به پایان، سه امتیاز عقب بود توانست امتیازات را جبران کند و برنده مسابقه شود.

بدین ترتیب ناهید کیانی، شکست برابر کیمیا علیزاده را در المپیک توکیو، پاسخ داد و آن را جبران کرد. دختر تکواندوکار ایران امیدوار است در مسیر پیچیده خود تا کسب مدال باز هم موفق ظاهر شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=97948

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn