تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 9:06
24 بازدید
کد خبر : 275551

چه موتورسیکلت‌هایی با ۳۰ میلیون تومانی می‌توانیم بخریم؟ + جدول

چه موتورسیکلت‌هایی با ۳۰ میلیون تومانی می‌توانیم بخریم؟ + جدول

جامعه ورزشی آفتاب نو: از سوی دیگر بسیاری از موتورسیکلت‌های طرح جدید صفر کیلومتر نیز در حال حاضر با قیمت‌های بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. برای مثال موتورهای طرح کلیک با حدود قیمتی ۱۰۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند که خریدشان برای بسیاری امکان‌پذیر نیست. بنابراین شاید خرید موتورسیکلت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

از سوی دیگر بسیاری از موتورسیکلت‌های طرح جدید صفر کیلومتر نیز در حال حاضر با قیمت‌های بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. برای مثال موتورهای طرح کلیک با حدود قیمتی ۱۰۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند که خریدشان برای بسیاری امکان‌پذیر نیست.

بنابراین شاید خرید موتورسیکلت با بودجه ۳۰ میلیون تومان برای بسیاری از افراد تبدیل به یک رویای دست‌نیافتنی شده باشد، اما در ادامه می‌توانید فهرستی از موتورسیکلت‌های کارکرده را با بودجه مذکور مشاهده کنید.

واقعیت ماجرا این است که بودجه‌های کمتر از ۵۰ میلیون تومان برای خرید موتورسیکلت چندان مناسب نیست، اما باز هم می‌توان گزینه‌های کارکرده پیدا کرد.

در جدول فوق می‌توان موتورسیکلت قدیمی طرح وسپا را دید که خرید آن هم‌اکنون برای استفاده روزمره چندان معقول به‌نظر نمی‌رسد. همچنین موتورسیکلت‌های برقی کم‌توان همچون ثمین ۸۰۰ وات نیز برای استفاده‌های طولانی مدت، چندان کارایی بالایی ندارد و مدت زمان شارژ آن‌ها به چندین ساعت می‌رسد.

بنابراین تنها گزینه‌های باقی مانده به موتورسیکلت‌های طرح ویو و CG۱۲۵ خلاصه می‌شود که در برخی موارد کارکردهای بالایی هم دارند. البته این موتورها از بین گزینه‌های موجود با مدارک قانونی جمع‌آوری شده و موتورسیکلت‌های غیرقانونی بدون سند که با اصطلاح «پاکشتی» شناخته می‌شوند نیز در بازار به‌وفور یافت می‌شوند. هرچند خرید این موتورها پیشنهاد نمی‌شود، اما در بودجه ۳۰ میلیون تومان، خرید آن‌ها چندان هم غیرعقلانی به نظر نمی‌رسد.

هرچند هوندا سی‌جی ۱۲۵ قدیمی‌ترین موتورسیکلت واردشده به ایران نیست، اما به دلیل دوام بالا و استهلاک پایین به معروف‌ترین و محبوب‌ترین موتورسیکلت بازار کشور تبدیل شد که با قدمت ۴۸ ساله‌ای که دارد، هنوز هم در خیابان‌ها به چشم می‌خورد و حتی نمونه‌های صفر کیلومتر آن هم‌چنان تولید می‌شوند و یکی از ارزان‌ترین موتورسیکلت‌های بازار به شمار می‌روند.

چه موتورسیکلت‌هایی با ۳۰ میلیون تومانی می‌توانیم بخریم؟ + جدول

منبع:‌ تجارت نیوز

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn