تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 4:20
29 بازدید
کد خبر : 279955

هافبک عراقی به دنبال تیم جدید؟/ پرونده منتظر محمد در استقلال بسته شد!

هافبک عراقی به دنبال تیم جدید؟/ پرونده منتظر محمد در استقلال بسته شد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، منتظر محمد با پایان قرارداد قرضی اش مدتی است به تمرینات استقلال اضافه شده و در روزهای اخیر شایعه شد او آن قدر آماده بوده که نکونام از مدیران باشگاه خواسته هافبک بوسنیایی از تیم جدا شود تا آبی‌ها بتوانند نام این بازیکن عراقی را به لیست

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، منتظر محمد با پایان قرارداد قرضی اش مدتی است به تمرینات استقلال اضافه شده و در روزهای اخیر شایعه شد او آن قدر آماده بوده که نکونام از مدیران باشگاه خواسته هافبک بوسنیایی از تیم جدا شود تا آبی‌ها بتوانند نام این بازیکن عراقی را به لیست اضافه کنند.

با این حال باشگاه استقلال در روزهای اخیر آلمدین زیلیکیچ را به لیست اضافه کرد و حتی نام این بازیکن در لیست بازی با شمس آذر در هفته اول لیگ برتر قرار داشت.

استقلال هم اکنون جلال الدین ماشاریپوف را به عنوان سهمیه آسیایی و زیلیکیچ، سیلوا و کاکوتا را وارد لیست کرده است و با وارد شدن نام گوستاوو بلانکو و دیدیه اندونگ سهمیه خارجی آبی‌ها پر می‌شود و پرونده منتظر محمد در استقلال بسته خواهد شد.

با این حساب منتظر محمد باید دنبال تیم جدید باشد اما این بازیکن به مدیران باشگاه استقلال گفته خودش را بازیکن استقلال می‌داند و تا پولش را کامل نگیرد، از این تیم نمی‌رود. او حالا با خروج نامش از لیست بازیکنان استقلال، از این باشگاه غرامت می‌خواهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn