تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 13:36
14 بازدید
کد خبر : 282803

شرکت آرین موتور بدون مجوز لاماری را ۲۴۲ میلیون تومان گران کرد!

شرکت آرین موتور بدون مجوز لاماری را ۲۴۲ میلیون تومان گران کرد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، در حالی شرکت آرین موتور به صورت خودسرانه قیمت لاماری را ۲۴۲ میلیون تومان گران کرده است که هیچگونه مجوزی از وزارت صمت برای این افزایش قیمت ابلاغ نشده است. طبق قرارداد هر افزایش قیمتی باید به تایید وزارت صمت برسد اما حالا شرکت آرین موتور متقاضیان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، در حالی شرکت آرین موتور به صورت خودسرانه قیمت لاماری را ۲۴۲ میلیون تومان گران کرده است که هیچگونه مجوزی از وزارت صمت برای این افزایش قیمت ابلاغ نشده است. طبق قرارداد هر افزایش قیمتی باید به تایید وزارت صمت برسد اما حالا شرکت آرین موتور متقاضیان را تهدید کرده است که اگر ۲۴۲ میلیون تومان را طی دو هفته واریز نکنند، سهمیه آنها می سوزد.

یکی از متقاضیان در این خصوص به خبرنگار آفتاب نو گفت: ما اسفندماه ۱۴۰۲ و با تعهد تحویل ۱۲۰ روز در سامانه از شرکت آرین موتور خودرو با پرداخت ۵۰ درصد قیمت محصول، ثبت نام کردیم اما بعد از ۵ ماه هنوز خودرویی تحویل داده نشده است. از سوی دیگر شرکت آرین موتور در اقدامی عجیب قیمت غیررسمی که هیچ گونه مصوبه ای برای آن ابلاغ نشده را به ما اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه لطفا این موضوع را به گوش مسئولین وزارت صمت برسانید، گفـت: عدم شفاف سازی زمان تحویل و قیمت و عدم پاسخگویی شرکت آرین موتور باعث نارضایتی شدید ما شده است.

این متقاضی در ادامه گفت: شرکت آرین موتور ابتدا اعضا را مجبور به واریز ۵۰ درصد قیمت کرد و بعد از واریز وجه، یک قرارداد استثمارگونه را به امضای ما رساند و عملا چون ما ۵۰ درصد پول را واریز کرده بودیم، کاری از دستمان ساخته نبود و به امید دخالت سازمان های نظارتی به انتظار نشستیم.

وی افزود: شرکت آرین مورتو از تاریخ ۱۵ مرداد با تاخیر به بعضی از اعضا دعوت نامه واریزی با نرخ های مختلف اعلام کرد و با این توضیح که اگر قیمت به تایید وزارت صمت نرسید، اضافه پرداختی عودت داده خواهد شد. این چه معنایی دارد؟ مگر قرار است ما قرضی ماشین بخریم؟ خواهشمند است این موضوع را رسانه ای کنید و به گوش مسئولین برسانید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn