تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 2:01
74 بازدید
کد خبر : 283498

چه شد که فابیو کاپلو جانشین نکونام نشد؟

چه شد که فابیو کاپلو جانشین نکونام نشد؟

استقلال در لیگ بیست‌وسوم با جواد نکونام حاشیه‌های زیادی را تجربه کرد و در نهایت به عنوان نایب قهرمانی رسید. پس از پایان لیگ بیست‌وسوم قرار بود آبی‌ها با نکونام قطع همکاری کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و آقای سرمربی در سمت خود ابقا شد.  به گزارش «شایانیوز» و به نقل از

استقلال در لیگ بیست‌وسوم با جواد نکونام حاشیه‌های زیادی را تجربه کرد و در نهایت به عنوان نایب قهرمانی رسید. پس از پایان لیگ بیست‌وسوم قرار بود آبی‌ها با نکونام قطع همکاری کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و آقای سرمربی در سمت خود ابقا شد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، البته گفته می شد بندی در قرارداد نکونام وجود دارد که باعث می‌شود مدیریت باشگاه هر زمان که صلاح بداند بدون پرداخت غرامت با او قطع همکاری کند و برای همین ممکن بود جواد نکونام پس از پایان فصل گذشته از سمت خود برکنار شود اما این اتفاق نیفتاد.

در مقطعی که سرنوشت جواد نکونام مشخص نبود، هلدینگ به‌دنبال مذاکره با سایر گزینه‌ها رفت و البته اولویت جذب یک سرمربی خارجی بود. آتیلا حجازی در مورد انتخاب جانشین جواد نکونام پس از پایان لیگ بیست‌وسوم به خبرورزشی گفته است: “شخصا با آقای سمیعی صحبت می‌کردیم درباره آمدن مربی خارجی و حتی به جمع بندی هم رسیدیم. اسامی‌ که خود من با آن‌ها صحبت داشتم، آفر می‌دادند و به مراحل نهایی رسیدیم، لوییجی دی بیاجو ایتالیایی بود. آماده بود برای حضور در ایران. جانی ده بیازی بود که او هم آماده بود برای حضور در ایران. یک مربی بلژیکی مطرح که چندین سال در آفریقا کار کرد و بسیار هم موفق بود، دیگر گزینه بود. همه کارای ایشان هم انجام شده بود برای حضور در ایران.”

سرپرست سابق استقلال در ادامه گفت:”با آقای فابیو کاپلو هم صحبت کردیم. با پسر ایشان ارتباط گرفتیم. اول موافقت کردند برای حضور در ایران اما در لحظه آخر گفتند تیم خودم را به ایران می‌آورم و خودم هم نظارت می‌کنم بر کار آنها. اما با آقای سمیعی که صحبت کردیم گفتند به این شکل جالب نیست. در نهایت به من اعلام شد با دی بیاجو و ده بیازی صحبت کنم و آنها مبلغ نهایی برای حضور در استقلال را اعلام کنند. لحظه آخر گفتند یک هفته دست نگه می‌داریم، اگر کار آقای نکونام درست شد که ایشان سرمربی هستند، اگر نشد به جمع‌بندی می‌رسیم کدام گزینه را به استقلال بیاوریم.”

به هر روی جواد نکونام اکنون روی نیمکت استقلال حضور دارد و در اولین بازی خود در لیگ بیست‌وچهارم موفق به شکست شمس‌آذر قزوین شد اما اینکه آتیلا حجازی خبر داده که باشگاه به دنبال گزینه های دیگر بوده، نشان می دهد که بین نکونام و هلدینگ و سمیعی، اختلاف های عمیقی وجود دارد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn