تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 12:57
28 بازدید
کد خبر : 283986

بازگشت سرلک به پرسپولیس | اخبار ورزشی

بازگشت سرلک به پرسپولیس | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلاد سرلک، هافبک سابق تیم پرسپولیس که برای گذراندن خدمت سربازی در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم به ملوان انزلی پیوسته بود، پس از پایان لیگ اقداماتی را برای دریافت کارت معافیت انجام داد. او حتی در تمرینات تیم ملوان نیز شرکت نکرد، که این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلاد سرلک، هافبک سابق تیم پرسپولیس که برای گذراندن خدمت سربازی در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم به ملوان انزلی پیوسته بود، پس از پایان لیگ اقداماتی را برای دریافت کارت معافیت انجام داد. او حتی در تمرینات تیم ملوان نیز شرکت نکرد، که این اقدام باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به پرسپولیس شد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که سرلک نامه پایان خدمت خود را دریافت کرده است و به محض ثبت این معافیت در سامانه نیروی انتظامی، می‌تواند به تمرینات پرسپولیس بازگردد. همچنین احتمال می‌رود که او امروز راهی ایفمارک شده تا تست‌های کامل پزشکی را پشت سر بگذارد.

با توجه به سفر کاروان پرسپولیس به تبریز، انتظار می‌رود سرلک از اولین جلسه تمرینی این تیم در زمین کاظمی حضور یابد. بازگشت او به تمرینات پرسپولیس می‌تواند خبر خوشی برای هواداران این تیم باشد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn