تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1403 - 12:11
19 بازدید
کد خبر : 285136

قیمت طلا امروز پنج شنبه ۱ شهریور / خرید انگشتر طلا دیور با بودجه کم

قیمت طلا امروز پنج شنبه ۱ شهریور / خرید انگشتر طلا دیور با بودجه کم

به گزارش شایانیوز- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنج شنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۳ به ۳/۵۹۵/۹۶۵ میلیون تومان رسیده که نسبت به دیروز افزایش ۰.۶۳ درصدی داشته است که میشود مبلغی حدود ۳۳/۸۶۵ هزار تومان ما به التفاوت با دیروز، همچنین قیمت طلا ۲۴ عیار ۴/۷۹۴/۰۰۰ میلیون تومان است.  پیشنهادی امروز برای خرید طلا با قیمت

به گزارش شایانیوز- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنج شنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۳ به ۳/۵۹۵/۹۶۵ میلیون تومان رسیده که نسبت به دیروز افزایش ۰.۶۳ درصدی داشته است که میشود مبلغی حدود ۳۳/۸۶۵ هزار تومان ما به التفاوت با دیروز، همچنین قیمت طلا ۲۴ عیار ۴/۷۹۴/۰۰۰ میلیون تومان است. 

پیشنهادی امروز برای خرید طلا با قیمت مناسب 

 ممکن است بودجه کمی داشت باشید و در این بازار بد اقتصادی فکر کنید چیزی نمیشود با آن خرید اما اینطور نیست امروز آمده ایم تا شما را به سوی تبدیل بودجه اندک به طلا و سرمایه ببریم 

پیشنهاد اول امروزمان برای خرید را با بودجه تقریبی ۴/۹۴۳/۹۸۸ میلیون تومان شروع می کنیم با این بودجه شما میتوانید انگشتر طلا مثلث رایا ر ا با وزن ۰/۹۹ سوت خریداری کنید. اگر از عاشقان اشکال هندسی هستید یا طلا ظریف دوست دارید این انگشتر مناسب شما است. همچنین به علت ظریف بودن کار بسیار مناسب دختران است.

 قیمت طلای خام این انگشتر ۳/۵۶۰/۰۰۵ میلیون تومان که به دست آمده از ضرب وزن کار بر نرخ روز طلا است، اجرت پرداختی شما ۹۴۳/۴۰۱ هزار تومان است که برای رسیدن به این اجرت قیمت طلا ضرب در درصد اجرت میشود. اجرت انگشتر مثلث رایا ۲۶/۵ درصد است که جزء یکی از طلاهای اجرت بالا به حساب می آید.

سود طلا فروش از این محصول ۳۱۵/۲۳۸ هزار تومان است و مالیات پرداختی شما در فاکتور ۱۲۵/۸۶۴ هزار تومان که جمع تمامی مبالغ میشود ۴/۹۴۳/۹۸۸ میلیون تومان قیمت نهایی این محصول که ابتدا ذکر شده است. 

مثلث 2

 محصول بعدی پیشنهادی برای عاشقان دیور است افرادی که بودجه بیشتری دارند میتوانند این محصول را خریداری نمایند البته این انگشتر کمی هم شباهت به کارتیر دارد و ممکن است کسانی که سبک کارتیر را می پسندند نیز از این محصول استقبال کنند.

انگشتر دیور ظریف با قیمت مطلوب ۸/۹۶۷/۰۰۰ میلیون تومان میتواند یک خرید اقتصادی باشد. قیمت طلای خام این محصول ۶/۸۳۲/۳۳۴ میلیون تومان است. اجرت ساخت این انگشتر ۲۰ درصد است که پس از محاسبه میشود حدود ۱/۳۶۶/۴۶۷ میلیون تومان میتوان در مقایسه با انگشتر مثلث رایا گفت که این کار اجرت کمتری دارد و میتواند گزینه مناسب تری باشد، سود طلا فروش از این انگشتر دیور ۵۷۳/۹۱۶ هزار تومان و مالیات این کار ۱۹۴/۰۳۸ هزار تومان است.

انگشتر دیور 2

درنهایت به شما عزیزان پیشنهاد میشود برای سرمایه گزاری حتی مبلغ کوچک خود را به طلا تبدیل کنید و برای کوتاه مدت روی سود حساب باز نکنید. خرید طلا در طولانی مدت سود آور است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn