تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 15:55
15 بازدید
کد خبر : 290442

مزایای توانبخشی رباتیک در مرکز سلامت آجی بادم

مزایای توانبخشی رباتیک در مرکز سلامت آجی بادم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد. توانبخشی رباتیک یک روش درمانی است که برای بهبود انواع شرایط مغزی و عصبی، از جمله سکته مغزی، آسیب‌های مغزی، آسیب نخاعی، بیماری پارکینسون، مولتیپل اسکلروزیس، فلج پس از جراحی تومور مغزی، اختلالات تعادل و راه رفتن، توانبخشی پس

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

توانبخشی رباتیک یک روش درمانی است که برای بهبود انواع شرایط مغزی و عصبی، از جمله سکته مغزی، آسیب‌های مغزی، آسیب نخاعی، بیماری پارکینسون، مولتیپل اسکلروزیس، فلج پس از جراحی تومور مغزی، اختلالات تعادل و راه رفتن، توانبخشی پس از جراحی ارتوپدی، استفاده می‌شود. و آسیب عصبی هر یک از این شرایط نیاز به یک برنامه درمانی فردی دارد که متناسب با نیازهای منحصر به فرد بیمار باشد.

با این فناوری آشنا شوید

توانبخشی رباتیک یک رویکرد دقیق، فشرده و شخصی را ارائه می دهد که به بهبود استقلال عملکردی و کیفیت زندگی بیماران کمک می کند. با توجه به تطبیق پذیری سیستم های روباتیک، که فرصت های منحصر به فردی را برای تسریع بهبودی، بهبود نتایج عملکردی و ارتقای نوروپلاستیسیته با ارائه درمان هدفمند، بازخورد در زمان واقعی و اقدامات ایمنی پیشرفته، و پتانسیل آنها برای متحول کردن روش های سنتی توانبخشی ارائه می دهد. مرکز درمانی آجیبادم چراغ امید برای بیمارانی که به دنبال بازیابی استقلال و کیفیت زندگی خود از طریق توانبخشی رباتیک هستند.

مرکز توانبخشی رباتیک آجی بادم، واقع در استانبول، مظهر نوآوری در مراقبت های بهداشتی است. این مرکز مجهز به فناوری پیشرفته از جمله سیستم های کنترل تعادل ، روباتیک پیشرفته و ابزارهای واقعیت مجازی، بازیابی عملکردهای مختلف بدن را تسهیل می کند. این مرکز با پشتیبانی از تخصص گروه مراقبت های بهداشتی آجیبادم ، درمان جامعی را ارائه می دهد و خدمات معتبر جهانی خود را در سطح جهانی گسترش می دهد.

مزایای توانبخشی رباتیک در مرکز سلامت آجی بادم

دستگاه های رباتیک در توانبخشی

توانبخشی رباتیک از دستگاه ها و فناوری های رباتیک برای بهبود عملکردهای مختلف بدن و بازیابی توانایی های از دست رفته استفاده می کند.

توانبخشی پیاده روی: توانبخشی پیاده روی برای بیمارانی که محدودیت حرکتی به دلیل فلج، آسیب نخاعی یا سایر اختلالات عصبی دارند، با استفاده از دستگاه هایی مانند لوکومات ارائه می شود. مدل Lokomat Pro مورد استفاده در کلینیک ما همچنین دارای یک مدول کودکان است که توانبخشی راه رفتن را برای کودکان فراهم می کند.

توانبخشی اندام فوقانی: Armeo Springs که برای تقویت عضلات بازو و شانه و افزایش دامنه حرکتی طراحی شده است، در توانبخشی اندام فوقانی استفاده می شود.

توانبخشی تعادل و هماهنگی: دستگاه هایی مانند CMill VR+ برای بیمارانی که در تعادل و هماهنگی مشکل دارند استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از فناوری واقعیت مجازی و بازخورد بلادرنگ به بیماران کمک می کند تا مهارت های تعادل خود را بهبود بخشند و در فعالیت های روزانه مستقل تر شوند.

توانبخشی دست و انگشت: آمادئو که برای توانبخشی انگشتان طراحی شده است، برای تقویت عضلات انگشت، افزایش انعطاف پذیری و بهبود کنترل دست استفاده می شود.

مدیریت اسپاستیسیتی: اسپاستیسیتی وضعیتی است که با سفتی عضلانی و از دست دادن کنترل مشخص می شود و در چندین اختلال عصبی دیده می شود. دستگاه های رباتیک به کاهش اسپاسم و شل شدن عضلات کمک می کنند.

درمان‌های تزریقی : سیستم‌های رباتیک در مرکز ما به تجویز مؤثر داروهایی مانند سم بوتولینوم برای کاهش اسپاسم و درد عضلانی کمک می‌کنند.

مرکز ما همچنین کاردرمانی، گفتار درمانی، بلع درمانی و تجزیه و تحلیل راه رفتن را ارائه می دهد.

یک روز در مرکز توانبخشی رباتیک آجی بادم

بعد از صبحانه، جلسه فیزیوتراپی ما از ساعت ۰۹:۰۰ شروع می شود. ساعت ۱۰:۰۰ با استفاده از سیستم های Locomat Pro یا C-mill VR Plus به سمت آموزش پیاده روی رباتیک می رویم و یک ساعت بعد الکتروتراپی برای بیمار استفاده می شود. پس از استراحت ناهار در ساعت ۱۲:۰۰، تنفس درمانی انجام می شود. آموزش انگشت رباتیک با استفاده از سیستم آمادئو از ساعت ۱۴:۰۰ شروع می شود و سپس تمرین رباتیک دست-بازو با Armeo Spring ساعت ۱۵:۰۰ آغاز می شود. جلسات کاردرمانی و گفتار درمانی/فیزیوتراپی از ساعت ۱۶ شروع می شود و هر جلسه یک ساعت طول می کشد. روز با صرف شام در ساعت ۱۸:۰۰ به پایان می رسد.

درمان و پشتیبانی شخصی

فرآیند از درخواست تا تکمیل درمان در آجی بادم یک سفر بدون وقفه است که برای اولویت دادن به مراقبت و رضایت بیمار طراحی شده است. ابتدا بیماران می توانند به راحتی از طریق ایمیل، تلفن یا وب سایت بیمارستان درخواست مشاوره پزشکی کنند. در مرحله بعد، تاریخچه پزشکی آنها توسط پزشکان ما به دقت بررسی می شود و سپس یک برنامه درمانی سفارشی را پیشنهاد می کنند. تیم متخصص متشکل از متخصصان ما به دقت سفر مراقبت های بهداشتی بیمار را با توجه به نیازها و انتظارات آنها با تمرکز بر رسیدگی به هرگونه نگرانی بیمه ای برنامه ریزی می کند. در طول فرآیند درمان، بیماران از پذیرایی بی نظیری برخوردار می شوند و نماینده آجی بادم آنها را در تمام نقل و انتقالات پزشکی همراهی می کند.

این درمان خود از آخرین فناوری پزشکی استفاده می کند و توسط یک تیم متخصص پشتیبانی می شود و اطمینان می دهد که بیماران احساس امنیت و مراقبت می کنند. در نهایت، این سفر با یک پیگیری کامل به پایان می رسد، که طی آن یک نماینده آجی بادم پیشرفت بیمار را بررسی می کند و در مورد هر گونه مشکل طولانی مدت کمک می کند و بر تعهد بیمارستان به ارائه مراقبت های جامع و دلسوزانه از ابتدا تا انتها تاکید می کند.

سفر به آینده

مرکز توانبخشی رباتیک آجیبادم آینده‌ای را پیش‌بینی می‌کند که در آن همکاری و شخصی‌سازی منجر به نتایج متحول‌کننده می‌شود. درمانگران، پرستاران و پزشکان به طور هماهنگ برای ایجاد برنامه‌های درمانی مناسب کار می‌کنند و محیطی را ایجاد می‌کنند که هر فردی بتواند در آن پیشرفت کند. این تعهد به نوآوری و تعالی نوید دهنده عصر جدیدی در توانبخشی است، جایی که امید و شفا با پیشرفت های پزشکی پیشرفته تلاقی می کنند.

جهت دریافت نظر پزشکی رایگان همین حالا از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

www.acibadem.ir

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn