تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 9:40
18 بازدید
کد خبر : 291282

بهره برداری و آغاز به کار۱۳۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

بهره برداری و آغاز به کار۱۳۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت:عملیات اجرایی۱۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۲۰۵میلیارد تومان در قالب ۹۵پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۶۰۵ میلیارد تومان و ۳۶پروژه آغاز به کار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در راه های استان آغاز می گردد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت:عملیات اجرایی۱۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۲۰۵میلیارد تومان در قالب ۹۵پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۶۰۵ میلیارد تومان و ۳۶پروژه آغاز به کار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در راه های استان آغاز می گردد.

وی خاطر نشان ساخت: عملیات بهسازی و آسفالت حدود ۳۹کیلومتر از راههای اصلی و فرعی استان ، بهسازی و آسفالت ۳۶ کیلومتر و روکش آسفالت۲۴ کیلومتر راههای روستایی ،احداث روشنایی به طول۶ و نیم کیلومتر،احداث ۳۴ سیستم روشنایی نقطه ای ،احداث تورسنگی در در ۴ نقطه محور کندوان ، اجرای عملیات پروژه های ایمن سازی استان با اعتباری بالغ بر۱۳۰میلیارد تومان و احداث و مرمت ابنیه فنی به طول ۲۳۳۰ متر بخشی از فعالیت های این اداره کل می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص پروژه های راهداری این اداره کل عنوان نمود : راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی ، حجم آمد و شد، بار محوری وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، به تدریج فرسوده و خرابی هایی در آن پدید می آید.

وی ادامه داد : ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداری به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن آن جلوگیری شود.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn