تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 10:09
32 بازدید
کد خبر : 291308

ورزشگاه امام رضا (ع) تنها گزینه میزبانی بازی‌های آسیایی پرسپولیس و استقلال | اخبار ورزشی

ورزشگاه امام رضا (ع) تنها گزینه میزبانی بازی‌های آسیایی پرسپولیس و استقلال | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، داود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس باید ورزشگاه امام رضا (ع) را معرفی کنند؛ راه دیگری وجود ندارد و باید این کار را انجام دهیم. برای میزبانی هر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، داود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس باید ورزشگاه امام رضا (ع) را معرفی کنند؛ راه دیگری وجود ندارد و باید این کار را انجام دهیم. برای میزبانی هر دو تیم باید استادیوم امام رضا (ع) مشهد را معرفی کنیم.

با توجه به اینکه ورزشگاه‌های آزادی و تختی تهران در دست تعمیر هستند، امکان برگزاری مسابقات در آن‌ها وجود ندارد. از سوی دیگر لیگ نخبگان آسیا از ۲۵ شهریور ماه آغاز می‌شود و سرخابی‌ها هنوز محل میزبانی خود را معرفی نکرده‌اند.

در صورتی که استادیومی در ایران برای برگزاری این مسابقات معرفی نشود کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاهی را در کشور ثالث برای برگزاری مسابقات سرخابی‌ها معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn