تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1403 - 17:51
14 بازدید
کد خبر : 298950

کوییک S بخریم یا نه؟ قیمت صفر کارخانه تا کارکرد ۱۴۰۰

کوییک S بخریم یا نه؟ قیمت صفر کارخانه تا کارکرد ۱۴۰۰

شایانیوز- اولین نسخه از سایپا کوییک در سال ۱۳۹۵ و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس مجلس رونمایی و معرفی شد. ​بعد ها این شرکت خودرو ساز کوییک اتوماتیک، کوییک R و کوییک R پلاس عرضه کرد و در هر مدل جدید امکاناتی به این خودرو اضافه شد. این امر بدین دلیل

شایانیوز- اولین نسخه از سایپا کوییک در سال ۱۳۹۵ و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس مجلس رونمایی و معرفی شد.

​بعد ها این شرکت خودرو ساز کوییک اتوماتیک، کوییک R و کوییک R پلاس عرضه کرد و در هر مدل جدید امکاناتی به این خودرو اضافه شد. این امر بدین دلیل است که خودروسازان به فکر اراوه یک فیس لیفت از محصولات خود می افتند تا هم نقص ها و ایرادات نسخه اولیه را رفع کرده و هم همچنان متقاضی داشته باشند.

جدیدترین عضو خانواده کوییک هم با نام کوییک S در سال ۱۴۰۰ به بازار عرضه شد و مشخصات فنی این خودرو نیز با نسخه قبلی خود تفاوتی ندارد؛ تنها تفاوت موجود در این نسخه جدید بهره گیری از دریچه گاز برقی است که علاوه بر پاسخ‌دهی بهتر به فشار پای راننده روی پدال گاز، آلایندگی یورو ۵ را نیز کسب کرده است.

سپر جلو و جلوپنجره عوض شده‌اند و نمای جلوی خودرو حالتی X شکل پیدا کرده است. دو نوار مشکی رنگ روی سپر خودرو کشیده شده که به گفته مدیران و طراحان سایپا از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته شده است. با این تغییرات، چهره کوییک اس بهتر و اسپرت‌تر شده است.

چراغ‌ های جلو هم نسبت به مدل‌های قبلی تغییرات کوچکی داشته و به دیلایت مجهز شده است همچنین عقب خودرو هم سپر عوض شده و علاوه بر آن، گرافیک چراغ‌های عقب نیز تغییر کرده است در کل این خودرو کمی از سادگی قبل فاصله گرفته است.

Untitled

Untitled

قیمت کوییک S در کارخانه ۲۸۹/۸۸۴/۰۰۰ میلیون تومان و قیمت این خودرو در بازار آزاد ۴۱۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان است؛ این خودرو برای کسانی که بتوانند از شرکت خودروساز محصول را خریداری نمایند حدود ۱۲۳ میلیون تومان سود می آورد. 

کوییک S/ مدل ۱۴۰۰/ کارکرد ۶۵۰۰۰/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت ۳۶۵/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان 

کوییک S/ مدل ۱۴۰۱/ کارکرد  ۳۷۰۰۰/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت ۳۷۵/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان

کوییک S/ مدل ۱۴۰۲/ کارکرد ۲۰۰۰۰/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت ۳۸۵/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn