تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 13:25
22 بازدید
کد خبر : 304329

هواداران نگران استقلال و جواد نکونام

هواداران نگران استقلال و جواد نکونام

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو :  وضعیت آشفته‌ای که درباره نیمکت استقلال به وجود آمده، موجب نگرانی هواداران این تیم شده است. مصاحبه طوفانی نکونام علیه مدیران استقلال اوج اختلافات را نشان می‌دهد و حالا اخبار غیررسمی از برکناری این سرمربی توسط مسئولان باشگاه حکایت دارد. در شرایطی که مدیران استقلال سکوت پیشه کرده و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

هواداران نگران استقلال، پیگیر وضعیت سرمربی!

 وضعیت آشفته‌ای که درباره نیمکت استقلال به وجود آمده، موجب نگرانی هواداران این تیم شده است. مصاحبه طوفانی نکونام علیه مدیران استقلال اوج اختلافات را نشان می‌دهد و حالا اخبار غیررسمی از برکناری این سرمربی توسط مسئولان باشگاه حکایت دارد.

در شرایطی که مدیران استقلال سکوت پیشه کرده و خبر رسمی درباره فعل و انفعالات نیمکت به بیرون انتقال نمی‌دهند، تعدادی از هواداران استقلال در مقابل ساختمان باشگاه حضور یافتند و مطالبه‌گری کردند.

هواداران استقلال که به ساختمان باشگاه در تهران رفته بودند، پیگیر وضعیت سرمربی بودند و منتظر شدند تا مسئولان را ببینند و از آنها آخرین وضعیت را جویا شوند. البته که تاکنون همچنان خبر رسمی توسط مسئولان منتشر نشده و باید دید در ساعات آینده نیمکت استقلال دستخوش چه تغییراتی می‌شود.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn