تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 10:13
11 بازدید
کد خبر : 305409

لزوم لایروبی انهار سطح شهر تهران در آستانه مهرماه

لزوم لایروبی انهار سطح شهر تهران در آستانه مهرماه

به گزارش آفتاب نو، مهدی پیرهادی در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: بهره‌برداری فاز سوم تقاطع نواب – تندگویان جای خرسندی دارد. در حقیقت این اقدام اتفاق مبارکی است و امیدواریم دیگر طرح‌ها نیز سریع‌تر به بهره‌برداری برسد. وی با اشاره به خشک شدن درختان بوستان‌های جنگلی

به گزارش آفتاب نو، مهدی پیرهادی در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: بهره‌برداری فاز سوم تقاطع نواب – تندگویان جای خرسندی دارد. در حقیقت این اقدام اتفاق مبارکی است و امیدواریم دیگر طرح‌ها نیز سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به خشک شدن درختان بوستان‌های جنگلی چیتگر، لویزان و سرخه حصار، اظهارکرد: ممکن است برخی درختان به دلیل آفت زدگی خشک شده باشد اما بخشی از خشک شدن نیز به دلیل کم آبی است و با توجه به بودجه پیش‌بینی شده در این زمینه، لازم است که مناطق و سازمان بوستان‌ها با اهتمام بیشتری اقدام کنند.

پیرهادی با تاکید بر اینکه معاونت خدمات شهری باید نسبت به لایروبی انهار در آستانه مهرماه اقدام کند افزود: نظافت برخی معابر به دلیل اختلافات با پیمانکاران با مشکل مواجه است و اگر در اسرع وقت نسبت به لایروبی انهار اقدام نشود، با مشکل مواجه خواهیم شد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn