تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 19:30
23 بازدید
کد خبر : 308478

ناکامی امیدهای پرسپولیس با تصمیم داور

ناکامی امیدهای پرسپولیس با تصمیم داور

جامعه ورزشی آفتاب نو: تیم امید پرسپولیس در روزی که توپ و میدان را در اختیار داشت، نتیجه بازی و صدر جدول را با تصمیم داور به حریف خود واگذار کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امید، امروز در جریان یک رقابت بسیار مهم میهمان تیم سایپا در ورزشگاه مرغوبکار بودند.اهمیت این مسابقه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تیم امید پرسپولیس در روزی که توپ و میدان را در اختیار داشت، نتیجه بازی و صدر جدول را با تصمیم داور به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امید، امروز در جریان یک رقابت بسیار مهم میهمان تیم سایپا در ورزشگاه مرغوبکار بودند.
اهمیت این مسابقه از آن جهت بیشتر شد که دو تیم در بالای جدول رقابت‌ها با یکدیگر در پیکار هستند و پرسپولیس در پایان هفته نهم با دو امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود در صدر جدول بود.
شاگردان عباس آقایی در این پیکار، توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های خوبی را هم ایجاد کردند که قطعا با استفاده بهتر از آن ها نتیجه را حداقل به تساوی می‌کشاندند. در کنار اشاره به این موضوع نمی‌توان از تصمیم دو گانه و متفاوت تیم داوری در صحنه‌های مشابه گذشت که روی نتیجه و رقم خوردن آن به سود حریف پرسپولیس گذشت.
سایپا روی اعلام یک خطای هند و ضربه پنالتی، تک گل این مسابقه را به ثمر رساند و مشابه این صحنه برای سوی دیگر میدان هم اتفاق افتاد ولی از اعلام ضربه پنالتی خبری نبود تا در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر پایان یابد.
به این ترتیب، تیم فوتبال امید پرسپولیس در پایان هفته دهم با ۲۱ امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در مکان دوم قرار گرفت.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn