تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 22:40
15 بازدید
کد خبر : 311000

والیبال باشگاه های آسیا| صعود یاران انگاپت به نیمه نهایی

والیبال باشگاه های آسیا| صعود یاران انگاپت به نیمه نهایی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های والیبال پاولودار قزاقستان و جاکارتا بهایانگ اندونزی با پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشگاه‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کردند. نماینده اندونزی که اروین انگاپت و ژان پاتری دو ملی‌پوش والیبال فرانسه را در اختیار دارد، ۳ بر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های والیبال پاولودار قزاقستان و جاکارتا بهایانگ اندونزی با پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشگاه‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

نماینده اندونزی که اروین انگاپت و ژان پاتری دو ملی‌پوش والیبال فرانسه را در اختیار دارد، ۳ بر صفر و با امتیازهای (۲۵ بر ۱۸)، (۲۵ بر ۱۷) و (۲۵ بر ۲۳) الریان قطر را شکست داد تا اولین تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی باشد. بدین ترتیب نماینده اندونزی در مرحله نیمه نهایی به مصاف پیروز دیدار فولاد سیرجان و نماینده کویت می‌رود. 

تیم‌های پاولودار والیبال کلاب قزاقستان و کام ایر افغانستان نیز از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه) در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده قزاقستان در این دیدار ۳ بر صفر و با امتیازهای (۲۵ بر ۲۰)، (۲۵ بر ۱۳) و (۲۵ بر ۲۲) حریف خود را شکست داد تا دومین تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی باشد. بدین ترتیب نماینده قزاقستان در مرحله نیمه نهایی به مصاف پیروز دیدار شهداب یزد و نماینده عراق می‌رود. 

/

 

 

 

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn