تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 14:04
16 بازدید
کد خبر : 312720

استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد

استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: /گیلان اسدالله عباسی، استاندار گیلان در پی درگذشت مرحوم مرتضی خائفی، هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شامگاه گذشته سپاهان و ملوان خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد. در پی درگذشت هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شب گذشته سپاهان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/گیلان اسدالله عباسی، استاندار گیلان در پی درگذشت مرحوم مرتضی خائفی، هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شامگاه گذشته سپاهان و ملوان خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

در پی درگذشت هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شب گذشته سپاهان و ملوان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، ۲۴ شهریورماه ضمن تأسف از این حادثه ناگوار و با ابراز همدردی با خانواده مرحوم مرتضی خائفی، خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین ضمن عرض تسلیت این حادثه غم‌بار به خانواده محترم ایشان و نیز جامعه ورزشی استان، رحمت و مغفرت الهی را از درگاه خداوند خواستار شد و اعلام کرد که ابعاد حادثه به‌صورت جامع بررسی و از طریق رسانه های استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش آفتاب نو،در جریان دیدار شب گذشته سپاهان و ملوان یکی از هواداران تیم ملوان بندرانزلی که برای حمایت از ملوان خود را به اصفهان رسانده بود، به‌دلیل هیجانات بازی و حمله قلبی درگذشت تا این اتفاق موجی از ناراحتی را در فوتبال کشور ایجاد کند.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn