تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 0:29
11 بازدید
کد خبر : 314591

کمبود نور تنیس را تعلیق کرد

کمبود نور تنیس را تعلیق کرد

فینال تور جهانی تنیس در شرایطی در زمین تنیس مجموعه ورزشی انقلاب در حال برگزاری بود که به دلیل نبودن نور کافی در نهایت لغو شد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ فینال تور جهانی تنیس درحالی که با حضور شهرام دبیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری، محمد شروین اسبقیان معاون ورزش





فینال تور جهانی تنیس در شرایطی در زمین تنیس مجموعه ورزشی انقلاب در حال برگزاری بود که به دلیل نبودن نور کافی در نهایت لغو شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ فینال تور جهانی تنیس درحالی که با حضور شهرام دبیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری، محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک جریان داشت، به دلیل نبودن نور کافی در نهایت لغو شد.

فینال هفته نخست تور جهانی تنیس بین بازیکنانی از روسیه و ایتالیا در ست سوم با نتیجه ۵-۵ در جریان بود که تنیسور روسیه به دلیل کافی نبودن نور درخواست لغو مسابقه را کرد. در نهایت این مسابقه لغو شد و مراسم اختتامیه تور جهانی هم برگزار نشد.

زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و برای برگزاری این‌ مسابقات در اختیار فدراسیون تنیس قرار گرفت، اما نور زمین تنیس کافی نبود و همین امر باعث لغو بازی شد.








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn