تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 3:00
7 بازدید
کد خبر : 314716

کمبود نور، فینال لیگ جهانی تنیس را لغو کرد

کمبود نور، فینال لیگ جهانی تنیس را لغو کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فینال تور جهانی تنیس درحالی که با حضور شهرام دبیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری، محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی  وزارت ورزش و جوانان و سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک جریان داشت، به دلیل نبودن نور کافی در نهایت لغو شد. فینال هفته

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فینال تور جهانی تنیس درحالی که با حضور شهرام دبیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری، محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی  وزارت ورزش و جوانان و سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک جریان داشت، به دلیل نبودن نور کافی در نهایت لغو شد.

فینال هفته نخست تور جهانی تنیس بین بازیکنانی از روسیه و ایتالیا در ست سوم با نتیجه ۵-۵ در جریان بود که تنیسور روسیه به دلیل کافی نبودن نور درخواست لغو مسابقه را کرد. در نهایت این مسابقه لغو شد و مراسم اختتامیه تور جهانی هم برگزار نشد.

زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و برای برگزاری این‌ مسابقات در اختیار فدراسیون تنیس قرار گرفت، اما نور زمین تنیس کافی نبود و همین امر باعث لغو بازی شد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn