تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 13:34
17 بازدید
کد خبر : 316555

هافبک جوان پرسپولیس در آستانه گریه (عکس)

هافبک جوان پرسپولیس در آستانه گریه (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، سمیر حبوباتی هافبک دفاعی جوان تیم پرسپولیس که دومین فصل حضور در جمع بزرگسالان این تیم را دنبال می‌کند، امید زیادی دارد تا زیر نظر کارلوس گاریدو فرصت بازی در این تیم را به دست بیاورد. او در بازی با فولاد برای دقایقی به میدان رفت و در دیدار با الاهلی

به گزارش “ورزش سه”، سمیر حبوباتی هافبک دفاعی جوان تیم پرسپولیس که دومین فصل حضور در جمع بزرگسالان این تیم را دنبال می‌کند، امید زیادی دارد تا زیر نظر کارلوس گاریدو فرصت بازی در این تیم را به دست بیاورد. او در بازی با فولاد برای دقایقی به میدان رفت و در دیدار با الاهلی هم جلوتر از سعید مهری وارد لیست این تیم شد.

حبوباتی جوان در نیمه دوم بازی دیشب پشت دروازه الاهلی بدن خود را گرم می‌کرد و در حالی که باتوجه به عقب بودن پرسپولیس شانسی برای ورود به زمین نداشت، با افسوس و حسرت شکست تیم محبوبش را دنبال می‌کرد.

2082391

او در پایان بازی در حالی که نای حرکت نداشت، پشت تابلوهای تبلیغاتی مانده بود و تلاش می‌کرد تا این شکست تلخ را هضم کند. حبوباتی اگرچه کار سختی برای ورود به ترکیب دارد اما به نگاه پرمهر گاریدو به جوانان امید بسته تا شاید او تبدیل به بازیکنی شود که از آکادمی پرسپولیس به ترکیب تیم بزرگسالان می‌رسد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn