تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 18:22
85 بازدید
کد خبر : 316845

زخمی شدن صدها نفر بر اثر انفجار پیجر در لبنان/ سفیر ایران در میان مجروحان

زخمی شدن صدها نفر بر اثر انفجار پیجر در لبنان/ سفیر ایران در میان مجروحان

جامعه ورزشی آفتاب نو: انفجار دستگاه ارتباطی پیجر در لبنان موجب زخمی شدن صدها نفر شده است که بیشتر آنها از اعضای حزب الله لبنان هستند. گفته می شود سفیر ایران هم در میان آسیب دیدگان است. به گزارش «پارسینه» به گفته منابع خبری لبنانی و تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، انفجار دستگاه

جامعه ورزشی آفتاب نو:




زخمی شدن صدها نفر بر اثر انفجار پیجر در لبنان/ سفیر ایران در میان مجروحان

انفجار دستگاه ارتباطی پیجر در لبنان موجب زخمی شدن صدها نفر شده است که بیشتر آنها از اعضای حزب الله لبنان هستند. گفته می شود سفیر ایران هم در میان آسیب دیدگان است.

به گزارش «پارسینه» به گفته منابع خبری لبنانی و تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، انفجار دستگاه های پیجر متعلق به شهروندان لبنانی موجب زخمی شدن شمار زیادی از افراد شده است. 

پیجر یک وسیله ارتباطی ساده تر از موبایل است و اعضای حزب الله لبنان به دلایل امنیتی برای ارتباط با یکدیگر از آن استفاده می کنند. بیشتر انفجارهای گزارش شده هم از ضاحیه جنوبی بیروت بوده است.

خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه نوشت که سفیر ایران در بیروت نیز بر اثر انفجار پیجر زخمی شده است. گفته شده که جراحت مجتبی امانی سطحی بوده و اکنون در بیمارستان تحت نظر است.

انگشت اتهام در این عملیات خرابکارانه و هک پیجرهای متعلق به حزب الله به سوی اسرائیل نشانه رفته است، اما مقامات این رژیم هنوز واکنشی به اخبار منتشر شده نشان نداده اند.

این خبر تکمیل می شود… 

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn