تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 18:54
56 بازدید
کد خبر : 316876

آنالیز اختصاصی خبرورزشی از بازی استقلال

آنالیز اختصاصی خبرورزشی از بازی استقلال

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، اردلان آشتیانی فرزند اسطوره تیم پرسپولیس، با حضور در آفتاب نو به آنالیز دیدار تیم های استقلال و الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا پرداخت و به سوالات حامد وفایی در میز کارشناس آفتاب نو پاسخ داد. تیم استقلال شب گذشته در رقابت های لیگ نخبگان آسیا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، اردلان آشتیانی فرزند اسطوره تیم پرسپولیس، با حضور در آفتاب نو به آنالیز دیدار تیم های استقلال و الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا پرداخت و به سوالات حامد وفایی در میز کارشناس آفتاب نو پاسخ داد.

تیم استقلال شب گذشته در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم الغرافه رفت که موفق شد با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهد.

استقلال از نظر شما چطور بود؟

استقلال فصل گذشته سه دفاعه بازی می‌کرد. این فصل با آمدن رامین رضاییان و زکی پور، نکونام سیستم را تغییر داد و ۴ دفاعه کرد. این ۴ دفاعه باعث شد مثل سپاهان فصل قبل، پشت دفاع های کناری این تیم خالی بماند . هر زمان تیم ها اراده می‌کردند از پشت این دو نفر ضدحمله می‌زدند.

نکته جالب این بازی، برگشت استقلال به سیستم فصل قبل بود. روزبه چشمی، سامان فلاح و سیلوا باعث شدند خیال وینگ بک ها راحت شود. زبیر و اندونگ نیز کنار هم خوب بازی کردند. زبیر در کارهای دفاعی عهالی بود و اندونگ در حملات شرکت می‌کرد و برگشت های اندونگ باعث می‌شد استقلال در دفاع پر تعداد شود.

اسلامی و ماشاریپوف هم جلوی این ها پشت بلانکو را پر می‌کردند و استقلال همیشه در حملات مثلث تهاجمی‌داشت. با پاس های کوتاه بازیسازی خوبی داشتند و به خوبی توپ را به کناره ها می‌بردند و ارسال می‌کردند. زکی پور ارسال می‌کرد و رامین قطع می‌کرد و برعکس این کار را رامین رضاییان انجام می‌داد.

به طور کلی الغرافه خلع سلاح شد. همه فکر می‌کردند استقلال گل بزند و به لاک دفاعی برود ولی اینطور نبود. استقلال گل که زد فشار را بیشتر کرد. استقلال آنقدر خوب پرس کرد که الغرافه تمرکز نداشت. از لحاظ روحی، شرایط بدی داشتند. حتی اوت دستی را به اشتباه به بلانکو دادند تا موقعیت شود.

گل دوم استقلال روی پرس رامین و مهرداد اتفاق افتاد که به این حرکت کانتر پرس می‌گویند. گل سوم نیز ضدحمله بود. زمانی که کاکوتا توپ را گرفت همه بازیکنان استقلال به سرعت به سمت دروازه الغرافه رفتند و جلالی با یک کار خوب توپ را به آرش رضاوند داد و گل سوم زده شد.

شرایط زمین برای الغرافه چطور بود؟

الغرافه اصلا صاحب توپ نشد که بخواهیم از زمین ایراد بگیریم. به محض صاحب توپ شدن آن را از دست می‌دادند. اصلا تمرکز نداشتند. خوسلو اصلا در بازی نبود، آنقدر که ضعیف بود. دلیل این، پرس خوب استقلال است. البته بحث بدنی نیز خیلی مهم است، الغرافه هر ۳ روز یک بار بازی می‌کند.

شانس صعود استقلال چطور است؟

باید برای تیم هایمان شانس قائل شویم ولی اول باید بازی النصر و الهلال را با تیم های خودمان ببینیم. در کل من شانس زیادی برای هر دو تیم کشورمان قائلم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn