تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 19:36
64 بازدید
کد خبر : 316915

عادتی که به نفع فوتبال ایران شد/ پرسپولیس هم باید مثل استقلال از امتیاز میزبانی استفاده کند

عادتی که به نفع فوتبال ایران شد/ پرسپولیس هم باید مثل استقلال از امتیاز میزبانی استفاده کند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، افشین پیروانی یکی از کسانی بود که در تمام روزهای گذشته نسبت به نرسیدن ورزشگاه آزادی به بازی‌های پرسپولیس و استقلال در آسیا بیشترین انتقادات را داشت. البته که همه از این اتفاق ناراحت و ناراضی هستند و این ضعف فوتبال ماست که حتی یک زمین برای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، افشین پیروانی یکی از کسانی بود که در تمام روزهای گذشته نسبت به نرسیدن ورزشگاه آزادی به بازی‌های پرسپولیس و استقلال در آسیا بیشترین انتقادات را داشت. البته که همه از این اتفاق ناراحت و ناراضی هستند و این ضعف فوتبال ماست که حتی یک زمین برای تیم ملی کشورمان هم نداریم.

پیروانی بعد از شکست پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت حالا که آزادی نمی‌رسد، لااقل قدر همین ورزشگاه قلعه حسن خان را بدانیم تا مجبور نباشیم از تهران بیرون برویم. پشت این جمله یک حقیقت بزرگ نهفته است که افشین پیروانی پس از سال‌ها تجربه در فوتبال به خوبی از آن اطلاع دارد.

قبل از بازی استقلال و الغرافه فیلم‌های زیادی از کیفیت چمن این ورزشگاه منتشر و رسانه‌ای شد. از تماس تصویری خوسلو ستاره سابق رئال مادرید تا شوخی‌هایی که طرفداران قطری با چمن ورزشگاه ما کردند. با شروع مسابقه نیز مشخص شد که بازیکنان الغرافه نمی‌توانند در این ورزشگاه کیفیت همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

اما بازیکنان ما که به بازی در زمین‌های بدون کیفیت و استاندارد، عادت دارند به راحتی توانستند برنامه‌های تمرین شده خود را اجرا و در نهایت با سه گل برتری به رختکن بروند. در تمام فوتبال دنیا تیم‌ها از امتیاز میزبانی به بهترین شکل استفاده می‌کنند!

در انگلستان خیلی از ورزشگاه‌ها پیست دومیدانی ندارد. نزدیک بودن تماشاگران به زمین انرژی زیادی به تیم میزبان می‌دهد و درست به اندازه ابهت یک ورزشگاه بزرگ مثل آزادی، در شکستن روحیه تیم حریف تاثیر دارد.

بازیکنان چند میلیون دلاری الغرافه بیشتر از آنکه روی مسابقه تمرکز کنند، به فکر کیفیت چمن بودند و همین مسئله کار دست آنها داد! البته که هیچکس مدعی کیفیت قابل قبول این چمن نیست اما صحبت اینجاست که ورزشگاه قلعه حسن خان با همین شرایطی که داشت مورد تایید ناظر AFC قرار گرفت.

پس ما حق داریم مثل تمام دنیا از امتیاز میزبانی خود استفاده و پرسپولیس هم از انرژی چند برابر این ورزشگاه کوچک باید بتواند از امتیاز میزبانی و هوادارانش در بازی‌های بعدی در آسیا استفاده کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn