تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 0:17
11 بازدید
کد خبر : 317191

همکاری هیوندای با جنرال‌موتورز

همکاری هیوندای با جنرال‌موتورز

به گزارش پدال نیوز؛ جنرال موتورز و گروه خودروسازی هیوندای با امضای یک تفاهم‌نامه غیرالزام‌آور اعلام کردند که راه‌های مختلف همکاری را بررسی خواهند کرد. به گفته دو کارخانه این همکاری شامل تولید خودروهای سواری و تجاری، خرید قطعات و مواد اولیه و توسعه فناوری‌های جدید خواهد بود. سرمایه زیاد برای ساخت فناوری خودرو‌های برقی،

به گزارش پدال نیوز؛ جنرال موتورز و گروه خودروسازی هیوندای با امضای یک تفاهم‌نامه غیرالزام‌آور اعلام کردند که راه‌های مختلف همکاری را بررسی خواهند کرد. به گفته دو کارخانه این همکاری شامل تولید خودروهای سواری و تجاری، خرید قطعات و مواد اولیه و توسعه فناوری‌های جدید خواهد بود. سرمایه زیاد برای ساخت فناوری خودرو‌های برقی، فشار رقابت با شرکت‌های تازه‌وارد به صنعت خودرو و عدم ثبات بازار باعث شده خودروسازان برای کاهش هزینه‌ها و توسعه سریع‌تر فناوری‌های تازه با یکدیگر همکاری کنند.

قدرت هیوندای در ساخت موتورهای هیبرید و تخصص جنرال‌موتورز در ساخت ماشین‌های شاسی‌بلند و وانت به هر دو شرکت کمک خواهد کرد تا مدل‌های جدیدشان را برای رقابتی بهتر در بازار آماده کنند. گروه خودروسازی هیوندای شامل هیوندای و کیا است که در مجموع با تولید هفت‌میلیون و ۳۰۰هزار دستگاه خودرو در سال سومین خودروساز بزرگ جهان است. جنرال‌موتورز بزرگ‌ترین خودروساز آمریکاست و با تولید حدود شش‌میلیون و ۲۰۰هزار دستگاه خودرو در سال رتبه پنجم را در جهان دارد. حجم تولید دو کارخانه به آنها فرصت می‌دهد تا در خرید مواد اولیه و قطعات تا حد زیای صرفه‌جویی کنند. همچنین این دو شرکت می‌توانند از ظرفیت اضافه کارخانه‌های یکدیگر در سراسر جهان استفاده کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn