تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 0:24
60 بازدید
کد خبر : 317196

بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شود – آفتاب نو | اخبار ورزشی

بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شود – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای قدس خبر داد. مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه مسابقه دو تیم فوتبال استقلال ایران و «الغرافه» قطر از سری مسابقات لیگ نخبگان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای قدس خبر داد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه مسابقه دو تیم فوتبال استقلال ایران و «الغرافه» قطر از سری مسابقات لیگ نخبگان آسیا به صورت مطلوب در ورزشگاه شهدای قدس شهرستان قدس برگزار شد، گفت: مقرر شده مسابقه دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر کشور نیز در روز جمعه هفته جاری ۳۰ شهریور ماه در ورزشگاه مذکور برگزار شود.

سادات عنوان کرد: با توجه به برگزاری جلسه کمیسیون ورزشی شورای تأمین استان با دستور کار مشخص، پس بررسی همه جوانب و اخذ نظرات اعضای کمیسیون، تصمیمات و تدابیر لازم در این راستا اتخاذ، مصوب و ابلاغ شد.

مشاور استاندار تهران بیان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه عوامل پلیس، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری قدس، جمعیت هلال احمر، صداوسیما، پلیس راهور و سایر عوامل و دستگاه‌ها نیز همکاری لازم را خواهند داشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn