تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 0:23
21 بازدید
کد خبر : 318455

حمله شبانه علیرضا بیرانوند به درویش و مدیران پرسپولیس

حمله شبانه علیرضا بیرانوند به درویش و مدیران پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، با انتشار پیامی تند و صریح در فضای مجازی نسبت به رفتار مدیران باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. او اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد در مورد اتفاقات گذشته صحبت کند، اما سکوتش باعث شده تا رفتارهای نادرست مدیران بیشتر تکرار شود. بیرانوند به وضوح بیان کرد که او را مقصر

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، با انتشار پیامی تند و صریح در فضای مجازی نسبت به رفتار مدیران باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. او اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد در مورد اتفاقات گذشته صحبت کند، اما سکوتش باعث شده تا رفتارهای نادرست مدیران بیشتر تکرار شود. بیرانوند به وضوح بیان کرد که او را مقصر ناکامی‌های تیم می‌دانند و هر بار که باشگاه شکست می‌خورد یا اشتباهی رخ می‌دهد، او مورد حمله قرار می‌گیرد.

به نوشته خبرورزشی، وی همچنین با انتقاد از عدم پرداخت کامل مطالباتش، اشاره کرد که باشگاه به جای واریز همه حقوقش، تنها بخشی از آن را پرداخت کرده و در عوض یک الحاقیه به او داده است. بیرانوند تصریح کرد که با وجود اینکه به ناحق مورد حمله قرار گرفته، تاکنون حرمت تیم را حفظ کرده و بسیاری از مسائل را به زبان نیاورده است.

او در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد شدید از مدیران باشگاه گفت که به جای فرار از واقعیت و انتشار اخبار نادرست برای فشار آوردن به دیگران، باید با مسائل به صورت منطقی برخورد کنند و به تصمیمات دیگران احترام بگذارند. بیرانوند تأکید کرد که علیرغم تمام این مسائل، همچنان به احترام تیم از بیان برخی حقایق خودداری کرده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn