تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 10:33
8 بازدید
کد خبر : 318889

عاشق تیم خودم هستم/ حریف ما استاد دفاع کردن بود!

عاشق تیم خودم هستم/ حریف ما استاد دفاع کردن بود!

در تکرار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۳، سیتی نتوانست از دفاع مستحکم اینتر در ورزشگاه اتحاد عبور کند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ایلکای گوندوغان در دقایق پایانی دو فرصت بزرگ را از دست داد، اما اینتر هم با تلاش هنریخ مخیتاریان نزدیک به گلزنی بود. در همین حال، ارلینگ هالند کمترین

در تکرار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۳، سیتی نتوانست از دفاع مستحکم اینتر در ورزشگاه اتحاد عبور کند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ایلکای گوندوغان در دقایق پایانی دو فرصت بزرگ را از دست داد، اما اینتر هم با تلاش هنریخ مخیتاریان نزدیک به گلزنی بود. در همین حال، ارلینگ هالند کمترین لمس توپ را در میان ۲۲ بازیکن اصلی (فقط ۱۴ لمس) داشت و تلاش او برای رسیدن به ۱۰۰ گل برای سیتی ناکام ماند.

با وجود این که سیتی برای دومین بار در ۴۲ بازی خانگی لیگ قهرمانان تحت هدایت گواردیولا موفق به گلزنی نشد (دفعه قبل مقابل اسپورتینگ لیسبون در سال ۲۰۲۲)، گواردیولا از انتقاد کردن از تیمش خودداری کرد.

سرمربی سیتیزن‌ها در پاسخ به سوالی در مورد هالند اضافه کرد: «امشب ۶ بازیکن هالند را بسته بودند! سه بازیکن عقب و سه بازیکن جلو. این کار را برای هر بازیکنی دشوار خواهد کرد.»

از گواردیولا همچنین در مورد وضعیت کوین دی‌بروینه سوال شد، اما او نتوانست اطلاعاتی در این مورد ارائه کند و گفت: «هنوز با پزشکان صحبت نکردم و اطلاعی ندارم.»

بیشتر بخوانید: اینزاگی: طارمی پاس خوبی داد اما ادرسون اجازه گلزنی نداد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn