تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 11:21
11 بازدید
کد خبر : 318930

فرانسه و گواتمالا برای تیم ملی ایران خطری ندارند/ ۵ مدعی قهرمانی – آفتاب نو | اخبار ورزشی

فرانسه و گواتمالا برای تیم ملی ایران خطری ندارند/ ۵ مدعی قهرمانی – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور به مصاف تیم ملی گواتمالا خواهد رفت. شاگردان وحید شمسایی در حالی پا به این بازی می گذارند که شروع خوبی در این بازی ها داشتند و در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور به مصاف تیم ملی گواتمالا خواهد رفت.

شاگردان وحید شمسایی در حالی پا به این بازی می گذارند که شروع خوبی در این بازی ها داشتند و در دیدار اول توانستند با نتیجه ۷ بر یک از سد ونزوئلا عبور کنند.

حسین شمس، سرمربی پیشینی تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر، به بررسی شرایط تیم ملی در این مسابقات پرداخت.

این کارشناس فوتسال در خصوص دیدار نخست تیم ملی برابر ونزوئلا گفت: در بازی اول معمولاً خیلی از تیم ها دچار مشکل می شوند اما در این بازی، بازیکنان ما بعد از گذشت چند دقیقه خیلی خوب خود را با شرایط وفق دادند و بعد از اینکه یکی از گل های تیم رد شد دست از تلاش برنداشتند و وقتی گل اول را به ثمر رساندند خیلی راحت به کار خود ادامه دادند و توانستند ۷ گل به ثمر برسانند که برای بازی اول خیلی بود.

فرانسه و گواتمالا برای تیم ملی ایران خطری ندارند/ ۵ مدعی قهرمانی

وی در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم گفت: ضعف ما در بازی مربوط به ناهماهنگی بود و یک نیمه طول کشید تا به هماهنگی لازم برسیم. از آنجا که دیدارهای تدارکاتی زیادی هم نداشتیم از این بازی به عنوان یک بازی تدارکاتی استفاده کردند تا به هماهنگی برسند و در نیمه دوم کاملاً به بازی سوار شدند و موقعیت های زیادی کسب کردند. در اواخر بازی هم از آنجا که وحید شمسایی احتمال می داد در بازی های آینده به بازی ۵ نفره نیاز پیدا کند یک بار هم بازی ۵ نفره را امتحان کرد و یک موقعیت خوب به دست آورد.

حسین شمس در خصوص انگیزه بازیکنان جوان و عملکرد خوب این بازیکن ها در کنار بازیکن های باتجربه گفت: هر ۷ گل توسط بازیکنان جوان به ثمر رسید و نشان از انگیزه بالای بازیکنان دارد. تحرک این بازیکنان بالا بود و باعث شد پاس های خوبی از سمت بازیکنان با تجربه دریافت کنند.

او در خصوص دیدار بعدی تیم ملی برابر گواتمالا گفت: چیزی که برای ما در دیدار برابر گواتمالا مهم است برد و باخت نیست بلکه تعداد گل ها است. ما در این بازی گواتمالا را شکست می دهیم و خطری برای ما ندارد اما اگر زود به گل برسیم می توانیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما تجربه زیادی در جام جهانی داریم اما نه فرانسه و نه گواتمالا برای تیم ملی ایران خطرناک نیستند. در بین تیم های حاضر در مسابقات هم دو تیم اروپایی اسپانیا و پرتغال و دو تیم آمریکای جنوبی یعنی آرژانتین و برزیل تیم هایی هستند که می توانند در کنار ایران در مراحل پایانی حضور داشته باشند و مدعی قهرمانی هستند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn