تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 13:06
23 بازدید
کد خبر : 319018

گاریدو برای عدم موفقیت در پرسپولیس دیگر بهانه ندارد!

گاریدو برای عدم موفقیت در پرسپولیس دیگر بهانه ندارد!

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم پرسپولیس، رأس ساعت ۱۲ وارد سالن نشست خبری سازمان لیگ شد تا اولین اظهارات خود در مقابل خبرنگاران حوزه پرسپولیس بعد از دیدار با الاهلی را انجام دهد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ گاریدو در اول صحبت هایش گفت: اولین موضوع این است که بازی مهمی داریم

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم پرسپولیس، رأس ساعت ۱۲ وارد سالن نشست خبری سازمان لیگ شد تا اولین اظهارات خود در مقابل خبرنگاران حوزه پرسپولیس بعد از دیدار با الاهلی را انجام دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ گاریدو در اول صحبت هایش گفت: اولین موضوع این است که بازی مهمی داریم و باید سه امتیاز را کسب کنیم. ما متوجه هستیم که کسب امتیازات در شروع لیگ چقدر مهم است و این موضوع خیلی مهم است که سه امتیاز را کسب کنیم. در ده هفته آخر لیگ است که در مورد جام صحبت می‌شود. همیشه باید این موضوع را بدانیم که بازی ما باید چقدر مهم باشد. این بازی برای ما خیلی مهم است چون سه امتیاز مهم را در خودش دارد. باید ذهنیت و انگیزه پیروزی را داشته باشیم، البته تمام بازی‌های لیگ اینطور است که حریفان در مقابل پرسپولیس بهترین نسخه خودشان را ارائه می‌کنند. آلومینیوم را خوب می‌شناسیم، آنها تیم تاکتیکی خوبی هستند و دفاع خیلی خوبی دارند و ضربه ایستگاهی خوبی می‌زنند. بازی خیلی سختی است و ما هم باید بهترین فوتبال خودمان را ارائه کنیم.

* پایان نقل و انتقالات پرسپولیس یا احتمال جذب یک بازیکن؟

نه! در این مورد دوست ندارم صحبت کنم. اگر سوالی در مورد بازی دارید جواب می‌دهم.

* درباره خرید بازیکن صحبت نمی‌کنید؟

بگذارید صحبت‌هایم تمام شود و بعد صحبت کنید. ارزیابی من نسبت به تیم فعلی خیلی مثبت است. من به عنوان سرمربی خیلی از نقل و انتقالات راضی‌ام و باشگاه تلاش زیادی برای خرید بازیکن انجام داده. الان بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به فرم خوب خودشان برسند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn