تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 18:33
14 بازدید
کد خبر : 319318

گل گهر؛ دربی کرمان با ژنرال‌های پرسپولیس و سپاهان

گل گهر؛ دربی کرمان با ژنرال‌های پرسپولیس و سپاهان

به گزارش آفتاب نو؛ مس و گل گهر برگزار کننده دومین بازی از روز اول هفته پنجم هستند.  شناسنامه بازی جمعه ۳۰ شهریور ورزشگاه شهدای مس داور: رضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی و محمد صالح عرب آبادی نکات بازی * مس با محرم نوید کیا با کسب ۴ امتیاز در رتبه یازدهم است و

به گزارش آفتاب نو؛ مس و گل گهر برگزار کننده دومین بازی از روز اول هفته پنجم هستند.

 شناسنامه بازی

جمعه ۳۰ شهریور

ورزشگاه شهدای مس

داور: رضا مهدوی

کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی و محمد صالح عرب آبادی

نکات بازی

* مس با محرم نوید کیا با کسب ۴ امتیاز در رتبه یازدهم است و باید در خانه از مهمان رتبه چهارمی خود با ۶ امتیاز پذیرایی کند.

* هر دو تیم باید در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال و پرسپولیس می‌رفتند. دیدارهایی که به خاطر حضور دو قطب بزرگ تهرانی در لیگ نخبگان آسیا به ۱۹ آبان موکول شد.

* مس و گل گهر در هفته چهارم به میدان نرفتند. یعنی آخرین بازی آنها به ۸ و ۹ شهریور برمی‌گردد که مس در همین ورزشگاه ۳-۱ آلومینیوم را برد و گل گهر در قائمشهر، نساجی را با یک گل شکست داد.

* فصل قبل دربی کرمان در دور رفت در سیرجان بود و گل گهر با دو گل مس را شکست داد. آن روز اوزینیدیس روی نیمکت گل گهر ساکت الهامی را پیش رو داشت. دیدار برگشت در همین ورزشگاه ۱-۱ تمام شد و آن روز نوید کیا موفق به کسب امتیاز از مرد یونانی شد.

* هر دو تیم در توقف فیفادی شهریور با جذب بازیکنان خارجی اقدام به تقویت خود کردند و طرفداران کرمانی منتظر رونمایی از این خریدهای تازه هستند.

* مهدی تارتار و محرم نویدکیا هر دو در زمان بازی ژنرال میانه میدان پرسپولیس و سپاهان بودند. حالا تماشای جدال آنها دیدنی خواهد بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn