تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 2:35
9 بازدید
کد خبر : 319664

۱۲۶۰ فضای آموزشی در ایلام پذیرای حضور دانش آموزان هستند

۱۲۶۰ فضای آموزشی در ایلام پذیرای حضور دانش آموزان هستند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛”علی درویشی” با اشاره به اینکه  با آغاز سال تحصیلی جدید و با برگزاری جشن شکوفه ها ۹ هزار و ۵۳۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی در استان تازه وارد در مدارس حضور یافته اند، افزود:فعالیت آموزشی مدارس این استان از اول مهرماه از ساعت ۷:۳۰

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛”علی درویشی” با اشاره به اینکه  با آغاز سال تحصیلی جدید و با برگزاری جشن شکوفه ها ۹ هزار و ۵۳۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی در استان تازه وارد در مدارس حضور یافته اند، افزود:فعالیت آموزشی مدارس این استان از اول مهرماه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در همه مقاطع تحصیلی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت کلیه مدارس سراسر استان از روز یکشنبه اول مهر آغاز خواهد شد و دانش آموزان در کلاس های درس حضور خواهند یافت،اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید در سطح مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه برنامه آموزشی مدارس ابتدایی در پنج روز اول هفته سازماندهی شده و تمام مدارس ابتدایی روز پنجشنبه برنامه درسی نخواهند داشت،تصریح کرد:ساعت آغاز فعالیت مدارس در نوبت عصر نیز ساعت ۱۲:۳۵ دقیقه خواهد بود.

درویشی با بیان اینکه تمام مدارس استان در راستای اجرای پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی جدید از نظر ابلاغ معلمان، آماده سازی فضای مدارس، تجهیزات و وسایل کمک آموزشی و وسایل گرمایشی مورد ارزیابی قرار گرفته اند، گفت: کتاب های درسی مقاطع تحصیلی مختلف در سطح مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید حدود ۱۱۳ هزار دانش آموز با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس حضور خواهند یافت، اظهار داشت: ۱۴ هزار و ۵۶۰ معلم و فرهنگی کار آموزش را در مدارس استان برعهده دارند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn