تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 10:04
9 بازدید
کد خبر : 319894

۷۰۰ میلیون به دو المپین پاداش دادیم/ دنبال توسعه ورزش همگانی هستیم

۷۰۰ میلیون به دو المپین پاداش دادیم/ دنبال توسعه ورزش همگانی هستیم

معاون ورزشی اداره ورزش کرمانشاه در گفت وگو با آنا: معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان به دو قهرمان المپیک و پارالمپیک استان کرمانشاه پرداخت شده است. محمد حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خصوص عملکرد اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: نزدیک

معاون ورزشی اداره ورزش کرمانشاه در گفت وگو با آنا:

700 میلیون به دو المپین پاداش دادیم  دنبال توسعه ورزش همگانی هستیم

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان به دو قهرمان المپیک و پارالمپیک استان کرمانشاه پرداخت شده است.

محمد حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خصوص عملکرد اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: نزدیک به ۱۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۳ هیئت ورزشی داریم. در حال حاضر اکثر رشته های ورزشی ما بر روی رده سنی کودکان و نوجوانان کار می کنند و درگیر استعداد یابی و پرورش این عزیزان هستند و سرمایه گذاری خاصی انجام داده اند.

وی افزود: در بعد همگانی نیز سال گذشته هیئت ورزش های همگانی استان کرمانشاه بهترین و برترین هیئت  کل کشور به سبب فعالیت های گسترده خود، بوده است. هیئت همگانی دارای کمیته های متنوعی است که یکی از کمیته های مهم او ورزش کودکان است. در کل ۱۴ شهرستان ما ورزش آبی کودکان درحال برگزاری است. طرح های زیادی مانند کودک و مادر برگزار کردیم. هیئت همگانی ما به دلیل برتر بودن این هیئت برنامه های خوب طراحی شده توسط فدراسیون را به بهترین شکل اجرا می کند و خود ما  نیز برنامه های گسترده و کاربردی را طراحی و اجرا می کند. اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تمام قدرت به دنبال توسعه ورزش همگانی به خصوص کودکان و سالمندان است تا این دو قشری که شاید کمتر دیده می شوند در ورزش قهرمانی را فراموش نکنیم و شاهد فقر حرکتی و تبعات ناگوار آن نباشیم.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که طرح های ورزشی این استان بیشتر برای کدام رده های سنی است گفت: برای تمامی رده های سنی برنامه داریم و شهرستان های ما فعال هستند. استان کرمانشاه از نظر آب و هوایی شرایط خوب و دلپسندی دارد. این موقعیت برای ما باعث شده است که طرح ها، جشنواره ها و برنامه های خوبی داشته باشیم. تا الآن نیز آن ها را عملی کردیم و مورد تأیید فدراسیون همگانی بوده ایم. این فدراسیون وقتی گزارش های ما و عملکرد ما را می بیند و هنگامی که مسئولان مربوطه به این جشنواره ها سر می زنند متوجه می شوند ما چه مقداری فعالیت داریم و عملکرد ما چگونه است.

حسین‌زاده درباره پاداش قهرمانان المپیک و پارالمپیک استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز بازگشت این قهرمان به کشور مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان را به او تقدیم کردیم. این اتفاق برای یاسین خسروی، دیگر المپین افتخار آفرین ما نیز رخ داد و از او و مربی مربوطه تجلیل کردیم.

 

 

 

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn