تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 10:51
12 بازدید
کد خبر : 319928

مس به دنبال اولین پیروزی مقابل گل گهر/ سرمربیان سابق به هم رسیدند – آفتاب نو | اخبار ورزشی

مس به دنبال اولین پیروزی مقابل گل گهر/ سرمربیان سابق به هم رسیدند – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال کشور در فصل بیست و چهارم امروز با انجام ۴ دیدار وارد هفته پنجم می‌شود. دو تیم کرمانی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم می‌روند. محرم نویدکیا با اینکه بارها اعلام کرده که تیمش با مشکلات مالی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال کشور در فصل بیست و چهارم امروز با انجام ۴ دیدار وارد هفته پنجم می‌شود. دو تیم کرمانی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم می‌روند. محرم نویدکیا با اینکه بارها اعلام کرده که تیمش با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند اما همچنان به قراردادی که با این باشگاه داشته پایبند بوده است.

هر دو تیم با توجه به اینکه یک بازی عقب افتاده مقابل استقلال تهران و پرسپولیس دارند تاکنون ۳ بار در لیگ برتر به میدان رفته‌اند که گل گهر با هدایت مهدی تارتار موفق به کسب دو پیروزی و یک شکست شده و مس هم یک تساوی، یک پیروزی و یک شکست را از خود به جای گذاشته است.

در ۱۰ دیدار گذشته رو در روی دو تیم ۴ پیروزی از آن گل گهر بوده و ۵ بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافته و یک بازی هم با برتری مس به پایان رسیده است. نکته جالب این است که در رقابت‌های لیگ برتر مس هیچگاه موفق به شکست گل گهر نشده و تنها پیروزی این تیم در ۱۰ دیدار گذشته به رقابت‌های لیگ دسته اول و به تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۷ برمی‌گردد که موفق شد گل گهر را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

مس به دنبال اولین پیروزی مقابل گل گهر/ سرمربیان سابق به هم رسیدند

ملوان – شمس آذر

یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات در فصل بیست و چهارم روی نیمکت‌های دو تیم ملوان و شمس آذر رخ داد جایی که پس از پایان فصل بیست و سوم، سعید دقیقی تصمیم به جدایی از شمس آذر گرفت و با نظر احمد دنیامالی (وزیر ورزش کنونی و رئیس سابق هیأت مدیره باشگاه ملوان) به عنوان سرمربی جدید تیم ملوان انتخاب شد و در ادامه نیز مدیران باشگاه شمس آذر برای هدایت تیم خود با مازیار زارع به توافق رسیدند و او هدایت این تیم را عهده دار شد اما در فاصله کمتر از یک هفته به آغاز مسابقات در فصل جدید زارع با مدیران شمس آذر به مشکل خورد و از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد و در اتفاقی جالب همین مشکل برای سعید دقیقی در ملوان رخ داد و او هم از باشگاه جدید خود جدا شد تا دقیقی بار دیگر به عنوان سرمربی شمس آذر انتخاب شود و مازیار زارع هم پس از یک فصل دوری از ملوان دوباره عهده دار هدایت این تیم شد.

ملوان به واسطه جذب بازیکنان سرباز توانسته عملکرد بسیار خوبی را در لیگ برتر از خود به ثبت برساند و در ۴ بازی گذشته خود موفق به کسب دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده است و با ۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. شمس آذر اما هنوز نتوانسته تیم شگفتی ساز فصل گذشته باشد و سعید دقیقی و شاگردانش هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و با دو تساوی و دو شکست را کسب کرده‌اند و با دو امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاده‌اند. محمد عمری مهاجم جوان و سرباز ملوان به دلیل عمل آپاندیس در این بازی غایب است.

در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته، تیم شمس آذر موفق به شکست ملوان شد و جالب اینجاست که هنوز ملوانی‌ها موفق به گلزنی مقابل شمس آذر در لیگ برتر نشده‌اند. این دو تیم سابقه رویارویی در لیگ دسته اول را هم دارند و در مجموع ۴ بازی رو در رو، دو پیروزی از آن شمس آذر بوده و یک پیروزی توسط ملوان کسب شده است و یک بازی این دو تیم نیز با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. این بازی امروز و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی برگزار می‌شود و به واسطه درگذشت هوادار ملوان در هفته گذشته مقابل سپاهان کانون هواداران این تیم برنامه ویژه‌ای را برای زنده نگه داشتن نام و یاد خاطره این هوادار فقید در نظر گرفته است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn