تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 15:17
10 بازدید
کد خبر : 320153

جایگاه هوش‌مصنوعی میان پزشکان عمومی

جایگاه هوش‌مصنوعی میان پزشکان عمومی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ علی‌رغم خطرات ناشی از هوش‌مصنوعی و عدم آموزش آن در انگلستان از هر یک نفر از پنج پزشک عمومی از ابزار‌های هوش‌مصنوعی مولد برای انجام کار خود استفاده می‌کنند. یک مطالعه جدید در مجله پزشکی بریتانیا نشان می‌دهد که پزشکان عمومی از ابزار‌های

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ علی‌رغم خطرات ناشی از هوش‌مصنوعی و عدم آموزش آن در انگلستان از هر یک نفر از پنج پزشک عمومی از ابزار‌های هوش‌مصنوعی مولد برای انجام کار خود استفاده می‌کنند.

یک مطالعه جدید در مجله پزشکی بریتانیا نشان می‌دهد که پزشکان عمومی از ابزار‌های تجاری مانند ChatGPT برای نوشتن اسناد و حتی پیشنهاد تشخیص جایگزین برای بیماران استفاده می‌کنند.

نویسنده این مطالعه شارلوت بلیس، از دانشگاه اپسالا سوئد، میزان استفاده از هوش‌مصنوعی توسط پزشکان را “شگفت‌آور” نامید چرا که پزشکان آموزش رسمی از این ابزار‌ها دریافت نکرده‌اند.

ابزار‌هایی مانند چت جی‌پی‌تیمشکلات شناخته شده‌ای دارند که می‌تواند برای بیماران مضر باشد اما اکثر کارکنان  NHS استفاده از هوش‌مصنوعی برای کمک و مراقبت از بیماران را حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn