تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 18:13
7 بازدید
کد خبر : 320315

مسلمانان بر جمعیت سایر ادیان پیشی می‌گیرد

مسلمانان بر جمعیت سایر ادیان پیشی می‌گیرد

حجت‌الاسلام محمد سن ابوترابی فرد در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ولادت رسول اکرم و هفته وحدت گفت: پیامبر اکرم در قلل اسلام ایستاده است. پیامبر مظهر و نماد علم و دانش است. در بیان اسلام پیامبر عقل اول است و علی (ع) ثانی است. محدثین برجسته اهل سنت فرمودند پیامبر

حجت‌الاسلام محمد سن ابوترابی فرد در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ولادت رسول اکرم و هفته وحدت گفت: پیامبر اکرم در قلل اسلام ایستاده است. پیامبر مظهر و نماد علم و دانش است. در بیان اسلام پیامبر عقل اول است و علی (ع) ثانی است. محدثین برجسته اهل سنت فرمودند پیامبر عقل اول و علی (ع) ثانی است. علی علیه السلام باب علم است.

به گزارش ایلنا، وی یادآور شد: امروز دنیا می‌بیند این غزه است که در مقابل اسکتبار ایستاده است. امروز این قران است که در برابر آمریکا و متحدان او در منطقه ایستاده است. ملت مقتدر لبنان امروز نماد وحدت اسلام و مسیحیت هستند. پاداش پیامبر اسلام ابدی و ماندگار است.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امروز پیش بینی می‌کنند در سال ۲۰۵۰ جمعیت مسلمان جهان بر جمعیت سایر ادیان جهان از نظر کمیت و کیفیت پیشی می‌گیرد.

ابوترابی فرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سی‌وهشتیم کنفرانس وحدت اسلامی گفت: برای شما اندیشمندان و سیاست‌مداران برجسته جهان اسلام که از پیشگامان وحدت اسلامی هستید آرزوی سعادت دارم. تمام فِرق و مذاهب اسلامی اتفاق نظر دارند که به اهل بیت پیامبر اکرم اگر در نماز واجب سلام نفرستیم نماز ما صحیح نیست. به درستی باید به اهل بیت پیامبر اکرم و این رسیمان چنگ بزنیم. همه ما در یک جبهه واحد حرکت می‌کنیم و باید به هم احترام بگذاریم. باید از هر کلامی که صفوف ما را به هم می‌زند پرهیز کنیم. جامعه اسلامی باید متحد و یکپارچه چنگ به ریسمان توحید بزند. ما در کنار یکدیگر مسئول هستیم.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn