تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 18:29
8 بازدید
کد خبر : 320328

بوژوویچ: عادت به سیستم VAR نیاز به فرصت دارد

بوژوویچ: عادت به سیستم VAR نیاز به فرصت دارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دیدار فردا تمیش مقابل چادرملو توضیحاتی ارائه داد. به گزارش آفتاب نو،میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پیش از بازی با چادرملو، اظهار کرد: با شناخت قبلی وارد بازی با چادرملو می‌شویم. هر طور که تمرین می کنیم همان طور بازی خواهیم کرد. یکی از دلایل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دیدار فردا تمیش مقابل چادرملو توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش آفتاب نو،میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پیش از بازی با چادرملو، اظهار کرد: با شناخت قبلی وارد بازی با چادرملو می‌شویم. هر طور که تمرین می کنیم همان طور بازی خواهیم کرد. یکی از دلایل جنگندگی تیم این است که تمرینات ما بر همین اساس است.

او عنوان کرد: در هر کشوری که VAR باشد باید به آن کشور فرصت داد تا به این سیستم عادت کنند. یقینا صحنه‌هایی که در بازی قبلی ما بحث برانگیز بود برای کادر داوری هم مشکل بود و حتی روی صحنه‌هایی که می‌گویند باید کارت قرمز داده می شد خیلی سخت بود که بر اساس دوربین‌هایی که در آن محل تعبیه شده بود تصمیم گیری شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره آکادمی باشگاه نیز گفت: در حال حاضر ۲۹ بازیکن و سه بازیکن در تیم بزرگسالان داریم و در بین این ۲۹ بازیکن، نفرات بی‌شماری نیز جوان و از آکادمی هستند. در آینده نیز با همکاری مدرسه فوتبال مان سعی می‌کنیم تیم جوانی موازی با تیم بزرگسالانمان تشکیل دهیم تا از آنها در تیم اصلی استفاده کنیم. آن طور که باید لازم باشد نظارت و همکاری با آکادمی خواهیم داشت. با توجه به شرایط آب و هوایی و نبود زمین‌های با کیفیت در ادامه باشگاه در حال برطرف کردن موانع است که در این شرایط می‌توانیم نظارت کلی بر آکادمی داشته باشم.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn