تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 23:51
14 بازدید
کد خبر : 320617

کارلوس گاریدو: سختی‌ها را می‌شناسیم ولی به هدف‌مان رسیدیم

کارلوس گاریدو: سختی‌ها را می‌شناسیم ولی به هدف‌مان رسیدیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی پرسپولیس گفت: ما برای این بازی خیلی زحمت کشیدیم و خیلی برنامه ریختیم. از سفر به عربستان خسته بودیم ولی به هدف‌مان و پیروزی رسیدیم. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو در پایان بازی با آلومینیوم اراک که با پیروزی قاطع همراه بود، اظهار داشت: ما برای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی پرسپولیس گفت: ما برای این بازی خیلی زحمت کشیدیم و خیلی برنامه ریختیم. از سفر به عربستان خسته بودیم ولی به هدف‌مان و پیروزی رسیدیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو در پایان بازی با آلومینیوم اراک که با پیروزی قاطع همراه بود، اظهار داشت: ما برای بازی خیلی تلاش کردیم و خوشبختانه پیروز شدیم. به همه اعضای تیم تبریک می‌گویم. نکته اول این است که ما همیشه سختی‌هایی که ممکن است حریف ایجاد کند را می‌شناسیم. می‌دانیم که حریفان مقابل پرسپولیس صد در صد توان‌شان را می‌گذارند. امروز هم همینطور بود و کار را سخت کردند. ما بازی را با گلی سریع شروع کردیم.

وی ادامه داد: برای این که به پیروزی برسیم برنامه‌ریزی کرده بودیم. هر چند می‌دانستیم دیدار برابر آلومینیوم سخت خواهد بود اما توانستیم به پیروزی و هدفی که داشتیم برسیم.

سرمربی سرخپوشان ایران خاطر نشان کرد: پنالتی اول برای پرسپولیس واضح بود و درست بود. خیلی زود گل بزنی فکر می‌کنی که بازی را پیروز شده‌ای و نیاز بود که به گل دوم برسیم. نیمه دوم برای ما خیلی مهم بود که به گل دوم برسیم.

گاریدو تصریح کرد: ما یک بازی خیلی سخت را در عربستان داشتیم و خسته بودیم. نیمه دوم تغییراتی در تیم انجام دادیم که مهم بودند. من فکر می‌کنم تعویض‌هایی که انجام دادیم بسیار مثبت بودند. نمی‌توانم در رابطه با VAR اظهار نظر کنم چون هنوز صحنه‌ها را ندیده‌ام. البته امروز VAR به نفع ما نبود و در بازی با تراکتور هم یک بازیکن ما را اخراج کرد.
او در رابطه با ارونوف گفت: دکترها باید بررسی کنند و نتیجه را به ما اعلام کنند.
سرمربی اسپانیایی با امتناع از صحبت درباره دربی و تاکید بر این که الان وقت صحبت درباره بازی با آلومینیوم است در پاسخ به سوالات ادامه داد و عنوان داشت: فرشاد فرجی یک بازیکن حرفه‌ای است و همیشه در اختیار تیم است و زمانی هم که بازی نمی‌کند، احترام می‌گذارد. امروز در سمت راست خوب بازی کرد و کمک زیادی به تیم کرد. او در کنار العملود بازیکنان بزرگی هستند و در دو روز آینده مشخص خواهد شد که العملود به بازی بعدی می‌رسد یا خیر.

گاریدو افزود: بازی همیشه سخت است و نیاز داشتیم پس از گل زودهنگام به گل دوم برسیم. علیپور از این فرصت استفاده کرد و گل دوم را هم زد و او معتقد است که می‌تواند به تیم کمک کند و اعتماد به نفس او افزایش یابد. زمانی که نیاز است هر بازیکنی خوب باشد داخل زمین آورده خواهد شد. هر چقدر تلاش کنند به همان میزان به کار گرفته خواهند شد. فردی که بازی نمی‌کند نباید در رسانه‌ها صحبت کند.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn