تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 0:22
9 بازدید
کد خبر : 320645

جدال مربیان پرسپولیسی و استقلالی و تلاش دو تیم برای برد دوم

جدال مربیان پرسپولیسی و استقلالی و تلاش دو تیم برای برد دوم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم،  ۲ دیدار از رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران، در آخرین روز شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. دوئل استاد و شاگرد در تهران  در حالی رقم می‌خورد که اخباری جوان با بوژوویچ نبرد اندیشه‌های تاکتیکی خود را برگزار می‌کنند. هوادار تهران- فولاد خوزستان هوادار با هدایت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  ۲ دیدار از رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران، در آخرین روز شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. دوئل استاد و شاگرد در تهران  در حالی رقم می‌خورد که اخباری جوان با بوژوویچ نبرد اندیشه‌های تاکتیکی خود را برگزار می‌کنند.

هوادار تهران- فولاد خوزستان

هوادار با هدایت رحمتی تا پایان هفته چهارم با ۲ امتیاز(حاصل ۲ تساوی و ۲ شکست)  قعرنشین لیگ است. این تیم که بسیار دیر تمرینات خود را آغاز کرده، چشم امید به درخشش جوانان جویای نام خود دارد. بنفش‌پوشان هفته گذشته به تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم رضایت دادند. هوادار در ۴ هفته نخست لیگ برتر نتوانسته گلی به ثمر برساند و حتی این ناکامی در دیدار دوستانه هم ادامه پیدا کرده است.

فولاد با ۵ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و در هفته چهارم لیگ برتر متحمل تساوی خانگی یک بر یک مقابل خیبر شد. آنها در ۴ هفته اخیر یک پیروزی، یک شکست و ۲ تساوی را ثبت کرده‌اند. به دلیل دشواری فسخ قرارداد با بازیکنان خارجی که در لیست یحیی نبودند، عملاً نقل و انتقالات باشگاه خوزستانی دلخواه هواداران و مسئولان تیم پیش نرفت. یحیی با شاگردانش در ورزشگاه پاس قوامین به دنبال کسب دومین پیروزی فصل است.

تقابل هوادار- فولاد از ساعت ۱۸:۴۵ روز شنبه در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود. رحمتی به کنایه در مورد محل برگزاری مسابقه گفته بود:«۲ لامپ و ۲ شیر آب را تعویض کردیم،‌ آقای رفعتی اجازه برگزاری بازی را صادر کردند.» قضاوت این مسابقه برعهده امیر ایار است.

در پنج تقابل قبلی یک پیروزی به نفع فولاد و ۴ مرتبه تساوی رقم خورده است.یحیی گل‌محمدی پیش از این در تیم پدیده، به عنوان سرمربی مهدی رحمتی فعالیت می‌کرد. باید دید در مدار مربیان استقلالی و پرسپولیسی چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

استقلال خوزستان – چادرملو اردکان

استقلال خوزستان در پایان هفته چهارم، با ۵ امتیاز در رده دهم قرار دارد. آبی‌پوشان خوزستانی در هفته چهارم لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین به تقسیم امتیازات رضایت دادند و بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. این تیم خوزستانی تا اینجای لیگ یک پیروزی، یک شکست و ۲ تساوی تجربه کرده است.

چادرملو تا پایان هفته چهارم با ۴ امتیاز حاصل یک پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست در رده دوازدهم قرار دارد. شاگردان اخباری در هفته چهارم با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی برنده از میدان خارج شدند تا نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را تجربه کنند. هر دو تیم در بازی امروز دنبال دومین برد خود هستند.

قضاوت این دیدار بر عهده بر عهده هادی علی نیافرد است.

برنامه دو بازی امروز از هفته پنجم:

شنبه ۳۱ شهریور

هوادار تهران- فولاد خوزستان ورزشگاه: پاس قوامین ساعت ۱۸:۴۵

استقلال خوزستان – چادر ملو اردکان ورزشگاه: غدیر اهواز ساعت ۱۹:۳۰

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn