تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 2:15
13 بازدید
کد خبر : 320737

افشین پیروانی: امیدوارم پرسپولیس را از تهران بیرون نبرند

افشین پیروانی: امیدوارم پرسپولیس را از تهران بیرون نبرند

جامعه ورزشی آفتاب نو: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره برگزاری دربی در خارج از تهران من نباید جواب پس بدهم. امیدوارم پرسپولیس را برای بازی‌های خانگی از تهران خارج نکنند. این کار باعث خستگی بیشتر تیم می‌شود. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از پیروزی سرخپوشان مقابل آلومینیوم اراک عنوان داشت:

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره برگزاری دربی در خارج از تهران من نباید جواب پس بدهم. امیدوارم پرسپولیس را برای بازی‌های خانگی از تهران خارج نکنند. این کار باعث خستگی بیشتر تیم می‌شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از پیروزی سرخپوشان مقابل آلومینیوم اراک عنوان داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و شرایط خوبی داشتیم. بعد از خستگی بازی با الاهلی، بچه‌ها زحمت کشیدند و توانستیم سه امتیاز با ارزش را بگیریم.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درمورد برگزاری دربی خارج از تهران و اینکه پیش از این تنها دو بار در بندرعباس و تبریز، این مسابقه برگزار شده، گفت: هر دو را بودم ولی این سوال را من نباید جواب بدهم. کسانی که سعی نکردند استادیوم آزادی در اسرع وقت آماده شود و بتوان این بازی را انجام داد، باید جواب بدهند.
وی درمورد محل برگزاری بازی‌های آسیایی پرسپولیس، عنوان کرد: از مسوولین شهر قدس تشکر می‌کنم که واقعا تمام تلاش‌شان را کردند. فکر کنم بهترین جا برای بازی‌های آسیایی ما همین شهر قدس است. خواهشم این است که پرسپولیس را از تهران بیرون نبرند. هرچند همه عزیز هستند و هرکجا رفتیم حمایت کردند ولی بهترین جا برای ما تهران است. بازی در خارج از تهران به جهت سفر و سایر مسایل باعث خستگی تیم می‌شود. با نبود ورزشگاه آزادی که متاسفانه معلوم نیست چه زمانی آماده می‌شود، شهرقدس بهترین جا است.
افشین پیروانی درخصوص تصمیمات داوری با VAR در بازی با آلومینیوم، اظهار داشت: ما احترام می‌گذاریم. اگر برعکس این تصمیمات بود همه می‌گفتند دیدید؟! به هر حال سعی کردند بهترین تصمیم را بگیرند و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.
مدیر تیم پرسپولیس درمورد اینکه گندوز علیرغم عملکرد خیلی خوبش در دو بازی، دو کارت زرد گرفته، اظهار داشت: ان‌شاالله بازی‌های بعدی نمی‌گیرد.
وی درمورد ناراحتی عیسی آل کثیر هنگام خروج از زمین، گفت: همه دوست دارند بازی کنند. من هم بودم ناراحت می‌شدم. او بازیکن موثری است. ان‌شاالله تلاش بیشتری می‌کند تا در ترکیب قرار بگیرد.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn